آنلاین بودن بدون استفاده از گوشی هوشمند

آنلاین بودن بدون استفاده از گوشی هوشمند
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷

جالب است بدانید که بدون استفاده از گوشی هوشمند هم می‌توان آنلاین بود که به چند مورد از روش‌های آن اشاره می‌شود.

به گزارش گرداب، بیش از ده سال است که نخستین گوشی به عرصه بازار وارد شد و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و نام آن را گوشی هوشمند نهادند.

بیش از یک میلیارد نفر از ساکنان این کره خاکی از این دستگاه استفاده می‌کنند و آمارهای مختلف نشان می‎‌دهد که حدود دو سوم مردم غرب از زندگی هوشمند برخوردار هستند.
 
در کنار گوشی هوشمند، اینترنت به بخش مهمی از زندگی بشر تبدیل شده است و بسیاری از افراد بر این باورند فقط با استفاده از گوشی هوشمند می‌توان به صورت دائمی آنلاین باشیم و با دنیای بیرون در ارتباط باشیم ولی حقیقت چیزی جز این است. البته باید توجه کرد که نبود گوشی هوشمند اساسا به معنای نبود اینترنت نیست.
 
چند راه وجود دارد که حتی اگر گوشی هوشمند هم نداشته باشیم، می‌توانیم آنلاین باشیم. یکی از این راه‌ها، استفاده از یک نقطه وای‌فای قابل حمل است. آسان‌ترین راه این است که یک هات‌سپات قابل حمل وای‌فای و یک تبلت یا لپ تاپ داشته باشیم.

راه دوم این است که از یک لپ تاپ و یک اتصال داخلی استفاده کنیم. این روش هم مانند وای‌فای است. شکاف‌های خاصی در برخی از لپ‌تاپ‌ها وجود دارد که می‌توان سیم‌کارت را در آن قرار داد و از اینترنت آن استفاده کرد.
 
یک راه دیگر استفاده از اتومبیل‌هایی است که مجهز به وای‌فای داخلی هستند.

روش دیگر برای آنلاین بودن حضور در فروشگاه‌های معتبری است که خدمات اینترنت رایگان ارائه می‌دهند.

یک راه دیگر، استفاده از تلویزیون‌های هوشمند است که امکان مرور در وب و حتی استفاده از اپلیکیشن‌های بررسی آب و هوا را برای کاربر فراهم می‌کنند.
 
استفاده از ساعت هوشمند آنلاین، راهکار دیگری است که می‌توان از آن استفاده کرد. مثلا "Samsung Gear S3” گزینه اتصال سلولی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که قصد دارند از واتس‌اپ استفاده کنند.

و سرانجام دانگل وای‌فای راهکار دیگری است که توسط بسیاری از متخصصان مورد استفاده قرار می‌گیرد

منبع: ایتنا