Gerdab.IR | گرداب

به زودی؛

اضافه شدن ویژگی تازه و جالب به گوگل مپ

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

اگر تا به حال از این که مسیری روی گوگل‌مپ مشخص نشده ناامید شده‌اید، از طریق این قابلیت جدید می‌توانید به راحتی مشکل خود را حل کنید.

اضافه شدن ویژگی تازه و جالب به گوگل مپ
به گزارش گرداب، گوگل اعلام کرده است که در بخش ویرایش نقشه، قابلیتی را اضافه خواهد کرد تا افراد بتوانند مسیر‌های نادرست را تغییر نام دهند، حذف کنند یا مسیر‌هایی که روی نقشه وجود نداشته‌اند را طراحی کنند.

گوگل این قابلیت را drawing می‌نامد، اما بیش‌تر شبیه به کشیدن یک خط صاف در Microsoft Paint است. شنیده‌ها حاکی از این است که این به‌روزرسانی در بیش از ۸۰ کشور در ماه‌های آینده در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر اگر بخواهید یک جاده را به گوگل‌مپ اضافه کنید فقط می‌توانید یک پین را در جایی که جاده است، قرار دهید (سنجاق کنید) و نام جاده را تایپ کرده و به گوگل ارسال کنید. اما در این قابلیت جدید، علاوه بر اضافه کردن جاده‌ها می‌توان اصلاحات دیگری مانند تغییر نام یا جهت آن (برای مثال اگر جاده یک طرفه باشد، اما گوگل‌مپ آن را نشان ندهد) را انجام داد.

اضافه شدن ویژگی تازه و جالب به گوگل مپ
مسلماً گوگل صحت اصلاحات شما را بررسی خواهد کرد. اگر اصلاحی را انجام داده و مسیر دوچرخه سواری را به عنوان جاده مشخص کرده باشید یا تغییری را در مسیری که باعث آسیب رساندن به مردم می‌شود انجام دهید، صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در آن گوگل به شما هشدار می‌دهد. پس از ارسال اصلاحات، گوگل پیامی تحت عنوان بررسی اصلاحات شما حدود ۷ روز طول خواهد کشید، برای شما می‌فرستد.

قابلیت دیگری نیز به نام به‌روزرسانی عکس به گوگل‌مپ اضافه خواهد شد که می‌توانید جزئیات کوچک مکان‌های مختلف را بدون نیاز به نوشتن کامل راجع به آن‌ها، به اشتراک بگذارید. می‌توانید عکس‌های مربوط به یک مکان را اضافه کرده و عکس‌های ارسال شده‌ی دیگران را ببینید.