Gerdab.IR | گرداب

شبکه اجتماعی Pinterest؛ امکان افشای هویت تعرض‌کنندگان را فراهم کرد

شبکه اجتماعی Pinterest؛ امکان افشای هویت تعرض‌کنندگان را فراهم کرد
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

Pinterest ماه‌هاست که با اتهامات مربوط به تبعیض در محیط کاری دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش گرداب، به تازگی یکی از کارمندان سابق Pinterest به نام Ifeoma Ozoma که این شرکت را متهم به ساکت کردن او کرده بود، به پیش‌نویس قانون جدید سکوت ممنوع کمک کرد.

او به نیویورک تایمز درباره‌ی این که چقدر توافق بر عدم افشای اطلاعات (NDA) می‌تواند آسیب‌زننده باشد، گفت و Pinterest بلافاصله اعلام کرد که دیگر از کارمندان خود نمی‌خواهد تا چنین توافق‌نامه‌هایی را امضا کنند.


طبق گفته‌ی مدیر ارتباطات جهانی این شرکت، پروتکل جدید Pinterest این است که «دیگر کارمندان مجبور نیستند تا توافق‌نامه‌هایی را امضا کنند که باعث شود نتوانند درباره‌ی تجربیات خود در Pinterest صحبت کنند.»، اما به نظر می‌رسد که امضای NDA در زمینه‌های دیگر لغو نشده است.


مدیرعامل Pinterest، Ben Silbermann، صبح روز سه شنبه، ۱۳ آوریل، حمایت خود را از لایحه‌ی سکوت ممنوع نشان داد و در بیانیه‌ای نوشت: «صرف نظر از این که این لایحه تصویب شود یا خیر، ما تغییراتی را در سیاست‌های در پیش گرفته‌ی این شرکت اعمال خواهیم کرد.»


این در حالی است که در دسامبر سال ۲۰۲۰، از بن سیلبرمن (Ben Silbermann) به عنوان مدیری که نتوانسته محیط کاری امنی را برای کارمندان خود ایجاد کند، شکایت شده بود.