Gerdab.IR | گرداب

روابط عمومی مرکز بررسی جرائم سازمان یافته منتشر کرد

نامه یکی دیگر از قربانیان شبکه های مضلین به سپاه

تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸

وی ضمن اشاره به فریب خوردن خود توسط این سودجویان به روابط بسیار شنیع و کثیفی که بین اعضای این گروه وجود داشته و او نیز گاها بوسیله آنها مجبور به چنین رفتار هایی شده صحبت نموده است و در ادامه اظهار کرده است که این گروه با ترفند های خاص و با استفاده از محیط های اینترنتی از جمله یکی از سایت های شبکه مضلین به اهداف شوم خود دست پیدا می کردند.

چندی پیش نامه ای از طرف فردی که خود را دختر خانم جوانی معرفی کرده ، خطاب به فرماندهی محترم سپاه پاسداران بدستمان رسید که در ذیل تصویر بخشی از آنرا مشاهده می نمایید:
 
 
این دختر خانم ضمن اشاره به فریب خوردن خود توسط این سودجویان به روابط بسیار شنیع و کثیفی که بین اعضای این گروه وجود داشته و او نیز گاها بوسیله آنها مجبور به چنین رفتار هایی شده صحبت نموده است و در ادامه اظهار کرده است که این گروه با ترفند های خاص و با استفاده از محیط های اینترنتی از جمله یکی از سایت های شبکه مضلین به اهداف شوم خود دست پیدا می کردند.

در بخشی از این نامه ایشان اظهار نموده اند که بعد از این اتفاق ارتباطشان را با این گروه قطع نموده و با وجود مشکلات روحی و روانی که برایشان پیش آمده برای حفظ آبرو نتوانسته اند این اتفاقات را به خانواده در میان بگذارند.

ایشان ضمن تشکر از مسئولین مرکز بررسی جرائم سازمان یافته که در میان دستگاه های مسئول پیرامون اینگونه جرائم ، متولی این امر شد ، درخواست یاری و محاکمه افراد خاطی را داشته است.

امیدواریم نویسنده این نامه بوسیله پست الکترونیک مرکز بررسی جرائم سازمان یافته که در ذیل آمده است با مسئولین این مرکز ارتباط برقرار نماید تا با شناسایی افرادی که باعث بوجود آمدن چنین مشکلاتی برای ایشان و سایرین شده اند را تحویل دستگاه قضایی و به اشد مجازات برسانیم.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات ارسالی و بدست آمده ، شبکه مذکور تا حدودی شناسایی گردیده است.
این شبکه با استفاده یکی از سایت های شبکه مضلین اقدام به شناسایی دخترانی ایرانی و تهرانی می نمودند و پس از برقراری ارتباط اهداف شوم خود را اجرایی می نمودند.
ضمنا این موضوع با هماهنگی مقام قضائی در حال رسیدگی می باشد.
 
پست الکترونیک روابط عمومی مرکز بررسی جرائم سازمان یافته: info@gerdab.ir