Gerdab.IR | گرداب

تشکیل یک واحد جدید در اداره تحقیقات فدرال آمریکا

تشکیل یک واحد جدید در اداره تحقیقات فدرال آمریکا
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

اداره تحقیقات فدرال آمریکا، واحد جدیدی را برای مقابله با سوءاستفاده از رمزارز‌ها تشکیل داده است. این تیم جدید با تیم ملی نظارت بر ارز دیجیتال وزارت دادگستری همکاری خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، اداره تحقیقات فدرال آمریکا تیم جدیدی برای بررسی پرونده‌های مرتبط با رمزارز تشکیل داده است. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: «واحد جدید مقابله با سوءاستفاده از دارایی‌های مجازی اداره تحقیقات فدرال، متشکل از کارشناسان ارز دیجیتال است که به ارائه تجزیه و تحلیل، پشتیبانی و آموزش در اف‌بی‌آی و هم‌چنین ارائه ابزار‌ها و راهکار‌ها برای جلوگیری از تهدیدات آینده می‌پردازند».

روز پنجشنبه ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه ۲۰۲۲)، وزارت دادگستری از انتصاب یون یانگ چوی به عنوان اولین مدیر تیم ملی نظارت بر ارز دیجیتال خبر داد. مدیر چوی گفت که این واحد همه تلاش خود را برای مقابله با سوءاستفاده‌های رمزارزی، خواهد کرد.

دستیار دادستان کل، کنت پولیت از بخش جنایی وزارت دادگستری، گفت: «با پیشرفت سریع دارایی‌های دیجیتال و فناوری‌های دفتر کل توزیع شده، ما شاهد افزایش استفاده‌های غیرقانونی از آن‌ها برای انجام حملات سایبری و باج‌افزاری هستیم».

کار تیم ملی نظارت بر ارز دیجیتال، شناسایی، بررسی، پشتیبانی و پیگیری پرونده‌های مربوط به استفاده غیرقانونی از دارایی‌های دیجیتال است. وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که این تیم بر روی صرافی‌های رمزارز، ارائه‌دهندگان زیرساخت و سایر نهاد‌هایی که امکان سوءاستفاده از ارز‌های دیجیتال و فناوری‌های مرتبط برای ارتکاب جرم را فراهم می‌کنند، تمرکز خواهد کرد.

منبع:
news.bitcoin.com