مستند / تبلیغات دیجیتال در ایران (قسمت اول)

Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration 0:00
Loaded: 0%
0:00
Progress: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -0:00
 
1x
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

تبلیغات اینترنتی یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات است که پیام‌های مورد نظر را از طریق اینترنت به دست (یا سمع و نظر) مخاطب می‌رساند. در این روش با استفاده از شیوه‌ها و استراتژی‌های هدفمند، انواع مختلفی از اقلام تبلیغاتی گرافیکی یا متنی را بر روی قسمت‌های مختلف اینترنت قرار می‌دهیم تا در اختیار مخاطب هدف قرار بگیرد.