Gerdab.IR | گرداب

پیشتازی سامسونگ در سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال و متاورس

پیشتازی سامسونگ در سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال و متاورس
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

سامسونگ پیشتاز سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال و متاورس است.

به گزارش گرداب، بر اساس تحقیقات شرکت بلوک‌دیتا در زمینه سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در کارآفرین‌ها و نو‌آفرین‌های بلاکچین و ارز دیجیتال در میان شرکت‌های بزرگ دنیا غول الکترونیکی کره جنوبی، سامسونگ فعال‌ترین شرکتی است که در ۱۳ شرکت بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده است. این تحقیقات حدفاصل سپتامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۱) را بررسی کرده است.

پس از سامسنوگ بانک United Overseas قرار گرفته است که در ۷ نوآفرین بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده و پس از آن نهاد‌های مالی آمریکایی سیتی گروپ و گلدمن ساکس با ۶ و ۵ سرمایه‌گذاری قرار گرفته‌اند.

در این تحقیقات نشان داده شده است که تعداد نوآفرین‌های مورد حمایت سامسونگ، یونایتد اورسیز، سیتی گروپ و گلدمن ساکس که اصلی‌ترین پشتیبانان این حوزه هستند، معادل حدود نیمی از کل کارآفرین‌ها و نوآفرین‌های این حوزه هستند. از میان ۶۵ نوآفرین در این حوزه ۳۱ شرکت به این شرکت‌های ذکرشده تعلق دارند.

با این که داده‌های مربوط به مقدار دقیق سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در هر شرکت در دسترس نیست، اما پلتفرم بلاک‌دیتا تخمینی از مقدار سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در این شرکت‌ها را ارائه کرده است. طبق این تحقیقات در ۴۰ کارآفرین و نوآفرین در این بازه زمانی تقریبا یک ساله معادل ۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده است.

______________________________

منبع:Bitcoin.com