Gerdab.IR | گرداب

بانک سنگاپوری در متاورس زمین می‌خرد

بانک سنگاپوری در متاورس زمین می‌خرد
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

بزرگترین بانک سنگاپور (DBS) از همکاری خود با پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین سندباکس (Sandbox) رونمایی کرد. سندباکس یک دنیای مجازی و متاورسی ابتدایی است. بخشی از این همکاری خریداری قطعه زمینی توسط این بانک سنگاپوری در متاورس است.

به گزارش گرداب، بانک سنگاپوری یک قطعه زمین ۳ در ۳، واحدی از املاک و مستغلات مجازی در متاورس برای توسعه «بتر ورلد» خریداری کرده است. بترورلد نام یک تجربه تعاملی متاورس است که اهمیت ساخت جهانی بهتر و پایدارتر را نشان می‌دهد.

مدیرعامل این بانک سنگاپوری گفته که این همکاری آغاز یک مشارکت هیجان انگیز است. زیرا متاورس مرز‌های آنچه ممکن است را پشت سر می‌گذارد. ما همچنین مشتاقانه منتظریم تا از این فناوری‌ها به عنوان یک پلتفرم نوآورانه اضافی برای اطلاع‌رسانی در مورد مسائل مهم، محیط زیست و مسائل اجتماعی و حاکمیتی استفاده کنیم و دغدغه‌های گروه‌ها و شرکای خود را منعکس کنیم.

این نخستین شرکت سنگاپوری است که با سندباکس همکاری رسمی می‌کند و به عنوان شریک آن و فعالیت می‌کند و همچنین نخستین بانک در این کشور است که به متاورس ورود می‌کند. این جدیدترین اقدام این بانک در پیشبرد به سمت وب ۳ است. سال گذشته نیز، نهاد کارگزاری این بانک از رگولاتوری این کشور مجوز کریپتو دریافت کرد که در نتیجه آن به مشتریان سازمانی خود اجازه می‌دهد از طریق داشتن دعوتنامه به صرافی دیجیتال این بانک دسترسی داشته باشند. این بانک همچنین راه‌حلی برای نگهداری ایمن ارز دیجیتال نیز به کاربران خود ارائه می‌کنند.

_____________________________
منبع: کوین‌تلگراف