Gerdab.IR | گرداب

پرداخت خدمات ابری گوگل با رمزارز

پرداخت خدمات ابری گوگل با رمزارز
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱

گوگل اعلام کرده است از اوایل سال آینده کاربران صرافی رمزارزی کوین‌بیس، می‌توانند با استفاده از رمزارز‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم برای پرداخت‌های مرتبط با خدمات ابری استفاده کنند.

به گزارش گرداب، قرارداد جدید میان گوگل و کوین‌بیس نشان می‌دهد مجموعه‌ای از مشتریان این صرافی می‌توانند از اوایل سال میلادی آینده برای پرداخت‌های ابری خود از رمزارز‌ها استفاده کنند. همچنین گوگل قصد دارد با استفاده از Coinbase Prime (سرمایه‌گذاری نهادی در رمزارزها) تحقیقاتی در زمینه سرویس ذخیره و تجارت رمزارز‌ها را شروع کند.

کوین‌بیس هم اعلام کرده است برخی از برنامه‌های مربوط به داده‌های خود را که توسط سرویس‌های وب آمازون میزبانی می‌شوند، به گوگل منتقل می‌کند.

آمیت زاویری، معاون پلتفرم Google Cloud، اعلام کرد: این سرویس ابتدا برای مشتریانی که سابقه فعالیت در وب ۳.۰ را دارند فعال و سپس به مرور برای کاربران بیشتری فعال خواهد شد.

معاون توسعه کسب‌وکار کوین‌بیس، جیم میگدال هم اعلام کرده است: گفتگو‌ها با گوگل در مورد پرداخت‌ها و استفاده از سرویس‌های ابری ماه‌هاست در حال انجام است.

جزئیات این قرارداد هنوز به‌صورت عمومی منتشر نشده است؛ با این حال این همکاری میان گوگل و کوین‌بیس به زودی شکل می‌گیرد و احتمالا حدود ۱۰ رمزارز از جمله بیت‌کوین، اتریوم و بیت‌کوین کش در این پروژه پشتیبانی می‌شوند.