Gerdab.IR | گرداب

برگزاری رویداد «ایبال تک» با تمرکز بر هوشمندسازی در نظام سلامت

برگزاری رویداد «ایبال تک» با تمرکز بر هوشمندسازی در نظام سلامت
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱

رویداد ایبال تک با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری آموزشی، سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت و اقتصاد سلامت با تأکید بر هوش مصنوعی و هوشمند‌سازی در نظام سلامت برگزار خواهد شد.

به گزارش گرداب، این رویداد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری غیر‌دولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال و انجمن صنفی کارفرمایی برگزار می‌شود.

رویداد ایبال تک در فرایندی پویا ضمن شناسایی و ارزیابی اولیه طرح‌های نوین کاربردی در حوزه هوشمندسازی نظام سلامت، آن‌ها را به چالش کشیده و ضمن تجهیز و تکمیل طرح‌ها از بعد فنی، اقتصادی و کسب‌و‌کار، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه فراهم می‌کند.

 

برگزاری رویداد «ایبال تک» با تمرکز بر هوشمندسازی در نظام سلامت

 

گروه ایبال تک، از شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی در نظام سلامت جهت ثبت ایده، محصول یا خدماتی در حیطه‌های ذکر‌شده رویداد، دعوت به‌عمل می‌آورد. این رویداد ۷ و ۸ دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی «رازی» در تهران برگزار خواهد شد.

استارتاپ‌ها و طرح‌های استارتاپی نوآور در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی نظام سلامت، واحد‌های فناور (اعم از دانش‌بنیان یا غیردانش‌بنیان) فعال در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی نظام سلامت، شتاب دهنده‌های دارای استارتاپ‌های فعال در محور‌های رویداد، متخصصان و صاحبان کسب‌وکار‌های تکنولوژی‎ محورِ برتر، سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کامپیوتر، برق، مکانیک، علوم کامپیوتر و…، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی، زیستی و سلامت و افراد فعال و علاقه‌مند به کار در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی از جمله مخاطبین رویداد ایبال تک هستند.

این رویداد 7 و 8 دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.