Gerdab.IR | گرداب

تاکید معاون وزیر ارتباطات بر تجهیز پژوهشگاه‌های فناوری اطلاعات برای دهه آینده

تاکید معاون وزیر ارتباطات بر تجهیز پژوهشگاه‌های فناوری اطلاعات برای دهه آینده
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی پیشنهادات مدیران این پژوهشگاه با حضور تمام اعضا برگزار شد.

به گزارش گرداب، جلسه کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور اعضا برگزار شد.

انصاری در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه وزارت ارتباطات ارتقای کیفی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: این پژوهشگاه نیاز دارد با برنامه برای دهه آینده و برای موضوعات مختلف خود را تجهیز کند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب نیروی انسانی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: شاخص های کیفی نیروی انسانی در این پژوهشگاه باید رشد کند.

انصاری به سیاست های انقباضی دولت در حوزه منابع و نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: برای جذب نیروی انسانی باید بار مالی، تطبیق مقررات و تخصص ها در نظر گرفته شود.

وی کار مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با کمبود منابع و افزایش ماموریت های سخت عنوان کرد و افزود: ماموریت های گسترده و موضوعات متفاوت این پژوهشگاه نیاز به نیروهای خبره و متخصص دارد که بتوانند در این پژوهشگاه ماندگار شوند.

رئیس کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به سیاست های پیش روی وزارت ارتباطات، به ماموریت های این پژوهشگاه اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه باید به گونه ای عمل کند که بتواند مسائل وزارت ارتباطات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را حل کند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تصویب ساختار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است، به مدیران این پژوهشگاه تاکید کرد که هر چه سریعتر سند منابع انسانی این پژوهشگاه تهیه و ارائه شود.