Gerdab.IR | گرداب

گزارش ویدیویی از نمایشگاه الکامپ (بخش اول)

گزارش ویدیویی از نمایشگاه الکامپ (بخش اول)
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲

شرکت آلفا با کنسول بازی ابری پلی‌پاد، شرکت یو آی دی در فعال حوزه احراز هویت دیجیتال، مجموعه ایرانی‌کارت فعال در حوزه خدمات ارزی و فروشگاه‌های هوشمند بدون فروشنده باینو از جمله شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هستند.

به گزارش گرداب، نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با نام اختصاری الکامپ فضایی پربار برای تعامل شرکت‌های فناوری با یکدیگر و با کاربران و مشتریان آنهاست. الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکار‌های صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در این دوره حوزه‌های الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی هشت بخش اصلی این نمایشگاه خواهد بود.
در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و نوآفرین ایرانی حضور دارند و در مجموع ۴۵۰ شرکت ایرانی و خارجی شرکت‌کنندگان این جشنواره هستند.

شرکت الماس فناوری ابری پاسارگاد که به اختصار، آلفا نامیده می‌شود، در سال ۱۴۰۰ در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ابری و سرویس‌های بازی و سرگرمی کار خود را آغاز نمود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آلفا را در بهمن ماه سال گذشته، به عنوان شرکت فناور و دانش بنیان سطح یک معرفی کرد.

آلفا
یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت آلفا، کنسول ابری پلی پاد است. علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی حتما با سرویس‌های Cloud Gaming آشنایی دارند. سرویس‌هایی که به گیمر‌ها اجازه می‌دهند بدون نیاز به بهره مندی از سیستم‌ها و کنسول‌های گران قیمت، عناوین روز جهان را تجربه کنند.

یوآیدی

یوآیدی یکی از کسب‌وکار‌های احراز هویت دیجیتال فعال در ایران است که بنابر گفته‌های نیما شمساپور مدیرعامل شرکت، تاکنون بیش از ۳ میلیون احراز هویت انجام داده است.

ایرانیکارت

ایرانیکارت درحال‌حاضر ۱۰۰ خدمت گوناگون را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی، خرید از آمازون و چندین فروشگاه اینترنتی دیگر، ارائه تمامی خدمات یک صرافی آنلاین آن‌هم با کارمزد صفر و داشتن کامل‌ترین لیست رمزارزها، افتتاح حساب پی‌پال، مسترکارت و ویزاکارت، نقدکردن درآمد ارزی، فروش انواع گیفت‌کارت، کارت‌هدیه رمزارزی، کیف پول سخت‌افزاری و... ازجمله خدمات ایرانیکارت هستند.



باینو

نوآفرین باینو یک فروشگاه هوشمند بدون فروشنده است که می‌تواند با کیف‌پول اختصاصی آن احراز هویت کرده و هر چیزی که مشتری می‌خواهد از یخچال برداشته شود و هزینه آن به طور خودکار از حساب کم می‌شود.