Gerdab.IR | گرداب

درخواست حماس از هکر‌ها برای اجرای حملات سایبری بزرگ ضد صهیونیست‌ها

درخواست حماس از هکر‌ها برای اجرای حملات سایبری بزرگ ضد صهیونیست‌ها
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۳

در روز‌های اخیر، هکر‌های مقاومت حملات متعددی را علیه وب‌سایت‌های صهیونی ترتیب داده‌اند.

به گزارش گرداب، ابو عبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، روز گذشته در سالگرد آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی به تشریح مواضع این جنبش در خصوص تحولات جاری فلسطین پرداخت.

سخنگوی قسام تأکید کرد که ضربه ۷ اکتبر یک حمله پیش‌دستانه به صهیونیست‌ها بود که توانست آنها را غافلگیر کند و عملیات طوفان الاقصی موفق‌ترین حمله کماندویی در تاریخ معاصر جهان است.

وی یادآور شد: نبرد طوفان الاقصی در پی تداوم سیاست‌های وحشیانه دشمن در شهرک‌سازی، تعرض به مقدسات و شکنجه اسرای فلسطینی رخ داد.
ابو عبیده با تقدیر از فداکاری‌ها و استقامت جبهه‌های پشتیبانی از غزه در لبنان، عراق و یمن، بر اهمیت تاریخی دو عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونی، یعنی عملیات‌های وعده صادق، و نقش آنها در تغییر معادلات منطقه‌ای تأکید کرد.

وی تصریح کرد: شادی اشغالگران از ترور رهبران مقاومت همچون شهید اسماعیل هنیه، شهید صالح العاروری و شهید سید حسن نصرالله، بزرگترین گواه بر عدم درک این دشمن از تاریخ و فرهنگ مردم و امت ما است.

ابوعبیده خواستار راه‌اندازی بزرگترین کارزار حمایت از مردم فلسطین در سطح عربی، اسلامی و بین‌المللی شد. وی همچنین از نخبگان سایبری و هکر‌های طرفدار مقاومت خواست که حملات سایبری بزرگ را ضد دشمن صهیونی به اجرا درآورند.

در پی این سخنان، برخی گروه‌های هکری حامی مقاومت حملاتی را ضد اهداف رژیم ترتیب دادند. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی از هک شدن یک پایگاه خبری ورزشی متعلق به رژیم صهیونی و قرار داده شدن تصاویر ابو عبیده در آن خبر داد.

گروه هکری حنظله نیز خبر از نفوذ به سامانه‌های یک شرکت تسلیحاتی در سرزمین‌های اشغالی داد.