Gerdab.IR | گرداب

پس از حذف صفحه انتفاضه از فیس بوک صورت گرفت؛

بازدید یک مقام رژیم صهیونیستی از فیس‌بوک

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۰

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص ارزش‌های مشترک اسرائیل و فیس‌بوک و نیز روش‌هایی که از طریق آنها اسرائیل می‌تواند از وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بهره ببرد صحبت کرد.

پس از حذف صفحه انتفاضه سوم در فیس‌بوک که به درخواست اسرائیل صورت گرفت، دنی آیالون، معاون وزیر خارجه این رژیم از فیس‌بوک بازدید کرد.

به گزارش گرداب، وب‌سایت خبری FrumForum نوشت: معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دنی آیالون، از دفاتر فیس‌بوک در سان فرانسیسکو بازدید و با مسئولین ارشد این شرکتِ شبکه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد. این دیدار درست دو روز پس از بستن صفحه گروه طرفدار انتفاضه سوم در فیس‌بوک رخ داد.

در هفته‌های گذشته، گروه انتفاضه سوم تبدیل به مسئله‌ای بسیار جدی برای رژیم صهیونیستی شده بود. در 23 مارس (3 فروردین 90)، وزیر امور جماعت پراکنده یهودیان (دیاسپورا)، یولی ادلشتاین نامه‌ای برای مؤسس فیس‌بوک، مارک زوکربرگ فرستاد و از وی خواست تا جلوی فعالیت‌های این گروه را در فیس‌بوک بگیرد. آلانا گودمن، یکی از ویراستاران مجله یهودی Commentary، پیش‌تر در مورد گروه فیس‌بوک اظهار نظر کرده بود که این ویژگی فیس‌بوک می‌تواند تبدیل به "ابزاری خطرناک" برای سازماندهی افراد شود.

دادستان کل رژیم صهیونیستی نیز در این بازدید حضور داشت. در این بازدید، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص ارزش‌های مشترک اسرائیل و فیس‌بوک و نیز روش‌هایی که از طریق آنها اسرائیل می‌تواند از وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بهره ببرد صحبت کرد.

نوام کاتس، وزیر دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی، در گفتگویی با FrumForum اظهار کرد که "ما به اجتماعی باز معتقدیم و فیس‌بوک ابزاری مهم برای تعامل با مردم است". کاتس در حالی ادعای اعتقاد به "اجتماعی باز" را می‌کند که با بسته شدن گروه طرفدار انتفاضه سوم در فیس‌بوک، عملاً رویکرد انحصاری و دیکتاتوری رژیم صهیونیستی و فیس‌بوک را نشان داد.

وی در ادامه اظهار کرد: «ما امروز فیس‌بوک را ابزاری کلیدی برای دیپلماسی عمومی خود به حساب می‌آوریم. احساس می‌کنیم که فیس‌بوک جو مثبتی را در فرهنگ جهانی ایجاد کرده و از پتانسیل و بخت بالایی برخوردار است.»

منبع: مشرق