Gerdab.IR | گرداب

آنها سردرگم و کلافه شده اند؛

واکنش اپوزیسیون به مستند الماسی برای فریب

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

پخش مستند "الماسی برای فریب" از رسانه ملی، جریانات ضدانقلاب خارج نشین را دچار شوک و آنها را در بهت عمیقی فرو برده است.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا، "جو بایدن" معاون اوباما و "دنیس راس"، نماینده ویژه اوباما در خاورمیانه و نیز نمایندگان سران دولت‌های فرانسه و رژیم صهیونیستی از جمله مقامات ارشد غربی و صهیونیستی بودند که در جریان پروژه هوشمندانه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به شدت بازی خوردند.

آنان که پس از پخش افشاگری "محمدرضا مدحی"، کسی که بنابر برنامه آنان قرار بود رئیس "دولت در تبعید" شود، آنچنان شگفت زده شده اند که پس از گذشت دو روز از پخش این مستند، همچنان ترجیح می دهند سکوت کنند.
 
موضوع افشاگری مدحی در مستند الماسی برای فریب، برنامه‌های تروریستی و براندازانه غرب، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب خارج از کشور علیه ملت ایران بود.
 
مدحی که از سوی سازمان اطلاعاتی غرب و به دلیل سوابق انقلابی و نظامی اش در ایران برای پروژه آمریکا انتخاب شده بود، با مدیریت وزارت اطلاعات، غرب و ضدانقلاب را بازی داد و پس از اقدام پیچیده وزارت اطلاعات برای بازگرداندن او به ایران، چند روز پیش جزئیات پروژه ضد ایرانی غرب را افشا کرد و همه سران بازی خورده را انگشت به دهان گذاشت.
 
علیرضا نوری‌زاده به همراه محسن مخملباف (فیلم ساز ضدانقلاب)، مهرداد خوانساری (از سران فعال ضدنقلاب) و عبدالله مهتدی (سرکرده گروهک تروریستی کومله) از جمله کسانی هستند که نامشان در مستند "الماسی برای فریب" برده شده و نشست های مدحی با آنان نمایش داده شد.
 
علیرضا نوری‌زاده که هرگز گمان نمی کرد میهمان برنامه های ضد ایرانی او و همراز چندین ماهه اش، تمام آرزوهای غرب و ضدانقلاب را از صدا و سیمای ایران به باد دهد، سخنان جالبی را برای توجیه این واقعیت بیان کرده است.
 
مدحی چند ماه با نام "سردار مدحی" میهمان ویژه برنامه تلویزیونی علیرضا نوری‌زاده بود اما وی در گفت وگو با دویچه‌وله گفته است وقتی برایش مسجل شد که او دروغ می‌گوید برنامه‌هایش را قطع کرد.
 
نوری زاده که حاضر نشده بازی خوردن خود و غرب را بپذیرد تنها عنوان کرده است که محتوای مستند الماسی برای فریب صحت ندارد و مدحی دروغ می گوید. او حتی از جانب سعود الفیصل، هیلاری کلینتون و جو بایدن هم اظهارات مدحی را تکذیب کرده است: «آقای مدحی ادعا می‌کند که سعودالفیصل، خانم کلینتون یا چه می‌دانم، آقای جو بایدن را ملاقات کرده. تمام این‌ها دروغ است.»
 
علیرضا نوری زاده همچنین در برنامۀ خود گفت که مهرداد خوانساری بازی خورده است!

امیر فرشاد ابراهیمی یکی دیگر از عناصر خود فروخته و فراری مرتبط با مراکز جاسوسی غرب هم در موضعی حق به جانب تلاش کرد بگوید وی از ابتدا به مدحی بدبین بوده و این موضوع را به دوستان خود هشدار داده بود.
 
وی با طرح این سوال از نوری زاده که چرا همه توش و توان تبلیغاتی و حمایتی و رسانه ای خود را در اختیار مدحی قرار داده است، اپوزیسیون ایران را مشتی ساده لوح توصیف کرده و نوشته: «اگر این اتفاق سهوی بوده است پس باید در هوش و درایت و سیاست ایشان شک و اگر عمدی بوده است پس تکلیف ما با ایشان روشن است.»
 
 پیامهای خوانندگان سایت ضد انقلابی "بالاترین" درباره این مستند هم خواندنی است:
«اگر سایت بالاترین واقعا طرفدار تضارب آرا است نباید این مطلب را سانسور کند»، «نوری زاده حرفی میزنه که مرغ پخته خنده اش میگیره میگه من مدحی رو تا به خارج نیامده بود به اسم محقق میشناختم!!؟ الان از کجا معلوم که آن محقق همین مدحی باشه ؟؟! در مورد نوری زاده حرف و حدیث بسیار است»، «از کجا معلوم که خود شما همان اسب تراوای رژیم نباشید؟؟!!!»، «عزیزان بعضی‌ از ما دوباره گول حرف‌های بی‌اساس نوری زاده را خوردیم. آقا نوری‌زاده من به شخصه دیگر به هیچ وجه به تو اعتماد نخوام کرد.»