Gerdab.IR | گرداب

خشم مردم انگلیس از نقض حریم خصوصی خود؛

حمله به غول رسانه ای در پارلمان انگلیس + فیلم

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۰

حمله یک فرد عصبانی به رابرت مرداک که برای ارائه توضیحاتی درمورد رسوایی شنود تلفنی به مجلس انگلیس رفته بود، بازتاب گسترده ای در رسانه ها پیدا کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، سایت رادیو فردا با بیان اینکه "در میانه این جلسه بود که یکی از حضار در این جلسه به سمت رابرت مرداک حمله ور شد"، نوشت: آقای مرداک 80 ساله در طول جلسه کم حرف بود و بسیاری از پرسش ها را با جواب های کوتاه پاسخ می داد و شماری از پرسش ها را هم به جیمز مرداک، پسرش ارجاع می داد.

این سایت افزود: خبرنگاران روزنامه "نیوز آو دِوُرلد" متعلق به مجموعه رسانه‌ای روپرت مرداک، متهم هستند که برای انتشار مطالب جنجالی و پر خواننده، از طریق رشوه دادن به پلیس و شنود تلفنی صدها نفر از شخصیت‌های انگلستان و بازماندگان قربانیان جنایات مختلف و حتی خانواده‌های سربازان انگلیسی که در جنگ کشته شده‌اند، به زندگی خصوصی این افراد نفوذ کرده‌اند.

بی بی سی نیز نوشت: به گزارش نیک رابینسون، خبرنگار بی بی سی که در اتاق جلسه حاضر بوده است، مرد معترض که قصد "تحقیر" آقای مرداک را داشته، او را "طمعکار" خطاب کرده و قصد داشته با پرتاب شیئی، که احتمالا "خمیر ریش تراشی" بوده، به او حمله کند.

بی بی سی، همچنین آلبوم عکس خود را به تصاویر این حمله اختصاص داد.

رابرت مرداک صهیونیست که به "غول رسانه ای" شهرت یافته، مالک صدها شبکه تلویزیونی، رادیویی، روزنامه، وب سایت و ... به زبان های مختلف بوده و می توان رد پای وی را در کودتاهای مخملی و آمریکایی پیدا کرد. وی رابطه ویژه ای با جرج سوروس و بنیاد جامعه باز دارد.

شایان ذکراست، این صهیونیست با تاسیس شبکه فارسی وان تلاش گسترده ای برای فروپاشی کانون خانواده ایرانی انجام داده است.