Gerdab.IR | گرداب

گرداب/ سپاه پاسداران اسامي شهداي حادثه شمال‌غرب كشور را اعلام كرد

تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

در عمليات مقابله سپاه پاسداران با گروهك تروريستي "پژاك"، مسئول اطلاعات سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام، روز گذشته به همراه 5 تن از همرزمانش به دست اعضای این گروهک به شهادت رسیدند.

به گزارش گرداب، در ادامه عمليات تعقيب و مقابله با گروهك تروريستي "پژاك" در شمال‌غرب كشور و در پي برخورد خودروي حامل تعدادي از رزمندگان اسلام با مين، سرهنگ پاسدار "عاصمي"، مسئول اطلاعات سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم، دیروز به همراه 5 تن از همرزمانش در منطقه عملیاتی سردشت به دست گروهک پژاک به شهادت رسیدند.

اسامي شهداي اقدام تروريستي ضدانقلاب در منطقه مرزي آلواتان و سردشت به این شرح اعلام شده است: برادر پاسدار عباس عاصمي، برادر پاسدار "علي اكبر جمراسي"، برادر پاسدار "محمود احمدي‌تبار"، برادر پاسدار "موسوي نژاد"، برادر پاسدار "مهدي خبير" و برادر پاسدار "روح الله صحرايی".

پیکر شهید عباس عاصمی به همراه همرزمانش امروز ساعت 10 صبح از مقابل حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها تشییع شد.
 
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که کشورهای مدعی حقوق بشر با وجود اقدامات تروریستی آشکار گروهک پژاک همچنان به عناوین مختلف با این گروهک تروریستی همکاری می کنند.

از جمله این همکاری‌ها می‌توان به ارائه سرویس میزبانی برای فعالیت پایگاه‌ اینترنتی این گروهک در فضای مجازی از سوی  کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر، اشاره کرد.
کشور سوئد که از امضاء‌کنندگان بسیاری از قطعنامه‌های حقوق بشر سازمان ملل متحد است میزبان پایگاه اینترنتی این گروهک تروریستی است.

این کشور در حالی میزبانی از سایت این گروهک متجاوز و تروریست را بر عهده دارد که پیشنهاد دهنده طرح  "تعیین ناظر ویژه برای بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران" بوده است. حال آنکه با مرور اجمالی تاریخ انقلاب اسلامی، ایران از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان بوده‌ است که از دست دادن هر روزه عزیزان این مرز و بوم گواه این ادعاست.

با وجود بروز چنین اتفاقاتی عدم ارائه خدمات اینترنتی به چنینی گروهک‌هایی می‌تواند کمترین اقدام در راستای پایبندی عملی به حقوق بشر باشد.

سکوت این کشور و دیگر حامیان این طرح از جمله آمریکا در قبال چنین حوادثی و حمایت همیشگی آنان از گروه‌های تروریستی‌ای همچون منافقین، جندالله و پژاک، نشان از دستاویز بودن شعار حقوق بشر از سوی این کشورها،  تنها برای رسیدن به مطامع سیاسی‌شان دارد.