Gerdab.IR | گرداب

هكرها براي حملات سايبری به آمريكا هم‌قسم شدند

تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۰

اعضاي دو گروه هكري Anonymous و LulzSec كه عمدتاً آمريكايي هستند براي انجام خرابكاري هاي بيشتر و حمله به منافع دولت آمريكا با يكديگر هم قسم شدند.

به گزارش گرداب، فارس به نقل از موبايل ديا نوشت: آنها مي گويند حتي بعد از حملات اخير اف بي آي و دستگيري تعدادي از اعضايشان قصد دارند اقداماتشان را ادامه دهند و به هيچ وجه در برابر نيروهاي امنيتي كوتاه نمي آيند.

اين هكرها همچنين مدعي شده اند كه مقامات امنيتي هرگز نمي توانند شبكه بي رهبر و سيال آنها را به طور كامل شناسايي كرده و از كار بياندازند.

اعضاي دو گروه هكري Anonymous و LulzSec در پيام مشتركشان اين هشدار اف بي آي كه هرج و مرج در اينترنت غيرقابل پذيرش است را به سخره گرفته اند و بر تعهدات خود براي مقابله با نظام سياسي آمريكا و نظم حاكم تاكيد كرده اند.

در بخشي از اين نامه آمده است دولت هاي بزرگ غربي به شهروندانشان دروغ مي گويند و به دنبال تداوم ترس و ترور هستند. آنها به دنبال كنترل مردم و از بين بردن آزادي هاي آنان هستند.
آنها همچنن هشدار دادند كه به دنبال هك رايانه هاي ناتو در روز گذشته باز هم حملات مشابهي را سازماندهي خواهند كرد.

اف بي آي روز گذشته هشدار داد هر يك از اعضاي دو گروه هكري Anonymous و LulzSec در صورت دستگيري بين 10 تا 20 سال به زندان خواهند افتاد.