Gerdab.IR | گرداب

راه اندازی سایت تخصصی "ولایت فقیه"

تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

سایت "ولایت فقیه" وابسته به موسسه میعاد حقیقت نسخه آزمایشی خود را با طرحی متفاوت نسبت به دیگر پایگاه های فرهنگی با هفت موضوع بر روی اینترنت قرار داد.

به گزارش گرداب به نقل از شبكه اجتهاد، سایت "ولایت فقیه" وابسته به موسسه میعاد حقیقت نسخه آزمایشی خود را با طرحی متفاوت نسبت به دیگر پایگاه های فرهنگی با هفت موضوع بر روی اینترنت قرار داد.

پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی "ولایت فقیه" با هفت موضوع درباره ولایت فقیه طراحی شده است كه هر كدام دارای صفحه مجزایی است.

این پایگاه در ستون سمت راست آخرین اخبار و تحولات را منعكس می كند و در ستون وسط تازه های كتاب، مقالات و دانلود را نمایش می دهد و در دو ستون چپ آخرین پرسش های مطرح شده درباره ولایت فقیه و در قسمت پایین ستونی را با موضوع ولایت فقیه در رسانه ها ارائه می كند.
پرسش و پاسخ، معرفی كتاب ها، مقالات، دانلود فیلم، صوت و كتاب، گالری عكس، معرفی شخصیتها و پیوندها از موضوعات اصلی این پایگاه فرهنگی است.

یكی از شاخص ترین موضوعات این سایت صفحه پرسش و پاسخ است. در این صفحه فهرست موضوعی پرسش و پاسخ طراحی شده است كه این فهرست با دست بندی كردن پرسشها و پاسخ ها به كلیات مباحث، ادله و مبانی ولایت فقیه، ولی فقیه، ولایت فقیه و مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه، وظایف و اختیارات ولایت فقیه، پیشینه نظریه ولایت فقیه جستجو را برای مخاطب آسان كرده است.

دیگر موضوعات این سایت هم از فهرست موضوعی بی بهره نیستند؛ در بانك دانلود صوت و فیلم و كتاب می‌توان به، حضرت امام خميني،آيت‌الله مصباح يزدی،آيت‌الله جوادي آملی، آيت‌الله حايري شیرازی، حجت الاسلام دكتر عابدی، دكتر رحيم پور ازغدی، دكتر حسن عباسی، حاج حسين يكتا، حجت الاسلام آقاتهرانی، حجت الاسلام نجف لكزای و سید حسن نصرالله و دیگر بزرگان مراجعه كرد.

در پیوندهای آن لینک وب‌سایت علما و مراجع، وب سایت های فرهنگی و مذهبی، وب سایت هایی با موضوع ولایت فقیه، وبلاگ هایی با موضوع ولایت فقیه نیز به چشم می خورد.

از دیگر قابلیت های این سایت می توان به جستجو در سایت، عضویت در پایگاه تلفن همراه و عضویت در خبرنامه اشاره کرد.

آدرس این سایت: http://www.velaiatefaghih.com است.