تلاش فیس‌بوک برای تبدیل شدن به یک بازیگر مهم رسانه‌ای

تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۰

زوکربرگ در نشستی توضیح داد که چگونه فیس بوک می خواهد به یک بازیگر مهم رسانه‌ای تبدیل شود.

به گزارش گرداب، جام نیوز به نقل از بی‌بی‌سی نوشت: شبکه اجتماعی "فیس بوک" دوباره به تغییراتی دست زده تا از رقبایش عقب نماند. موسس فیس بوک رسما از این تغییرات پرده برداری کرد.

"مارک زوکربرگ" در "سان فرانسیسکو" با افتخار تاکید کرد در یک شبانه روز از هفته گذشته وب سایت فیس بوک، نیم میلیارد کاربر داشته است.

"زوکربرگ" از کاربران وب سایتش خواست: از آشپزی گرفته تا جاهایی که به سیر و سیاحت رفته اید؛ همه زندگی‌تان را روی فیس بوک قرار دهید.

وی همچنین توضیح داد که چگونه فیس بوک می خواهد یک بازیگر مهم رسانه‌ای تبدیل شود تا همه بتوانند سلیقه هایشان را در قالب فیلم و موسیقی اشتراک گذاری (Share) کنند.

شرکت هایی مثل "اسپات فای" یا غول رسانه ای مثل "نیوز کورپ" (با مالکیت رابرت مرداک) برای همکاری با فیس بوک صف کشیده اند.

در همین رابطه "گوگل پلاس" هم می خواهد نشان دهد که می تواند فیس بوک را در بازی خودش با خدماتی مثل چت ویدئویی، مغلوب کند.