به گزارش
گرداب به نقل از "دیجیتال ترندز"، آمار منتشر شده از سوی موسسه "چیتیکا" نشان می دهد میزان بازدید از این سایت شبکه ای بعد از عمومی شدن دسترسی به آن برای مدت کوتاهی افزایش یافته اما به سرعت 70 درصد کاهش یافته است.
این مسئله نشان می دهد بعد از پایان هیجان عمومی و اشتیاق اولیه برای بازدید از گوگل پلاس و مشاهده امکانات آن، این سایت در ادامه نتوانسته توجه و علاقه کاربران را جلب کند و به همین علت ترافیک آن کاهش یافته است.
این آمار ادعاهای گوگل در مورد عضویت بیش از 40 میلیون نفر در گوگل پلاس را هم زیر سوال برده است.
کارشناسان مستقل می گویند به نظر میرسد بسیاری از کاربران بعد از ایجاد نمایه شخصی اولیه در این سرویس دیگر تمایلی به استفاده از آن نداشته اند و گوگل پلاس را ترک کرده اند.
در حالی که گوگل هنوز رسماً در این زمینه اظهار نظری نکرده برخی کارشناسان می گویند با توجه به اینکه این شرکت بسیار دیر تصمیم به راه اندازی شبکه اجتماعی گرفت و خدمات چشمگیری هم در این زمینه ارائه نکرده، کاربران توجه چندانی به گوگل پلاس نشان نداده اند.
منبع:
فارس