Gerdab.IR | گرداب

هکرها هم در یوتیوب فیلم غیر اخلاقی منتشر کردند

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۰

تعدادی هکر با حمله به وب‌سایت یوتیوب تعداد زیادی فیلم مستهجن و زننده را در این سایت آپلود کردند و بر محتوای غیر اخلاقی آن افزودند.

به گزارش گرداب به نقل از سی نت، تعدادی هکر با حمله به وب سایت یوتیوب وابسته به شرکت گوگل تعداد زیادی فیلم مستهجن و زننده را در این سایت آپلود کرده و به محتوای غیر اخلاقی این سایت‌ افزودند.

آنها با هک کردن یکی از کانال های کاربری یوتیوب توانستند به آن نفوذ کنند و محتوای خانوادگی این کانال ویدئو را پاک کرده و محتوای غیراخلاقی را جایگزین آن کنند.

مدیران سایت یوتیوب می گویند بعد از 22 دقیقه موفق شدند تمامی این فایل های مستهجن را از این سایت پاک کنند اما با توجه به تعداد زیاد بازدیدکنندگان از این سایت در همین مدت کوتاه هم عده زیادی توانستند این فایل ها را مشاهده کنند. هرچند در حال حاضر این کانال در سایت یوتیوب در دسترس نیست اما همچنان بخش قابل توجهی از ویدئوهای این سایت محتوای غیر اخلاقی دارند.

یک گروه هکری به نام "Naked Security"  مسئولیت این اقدام خرابکارانه را پذیرفته است. سایت یوتیوب از جمله سایت هایی است که در برابر حملات هکری آسیب پذیر است.

در جولای سال 2010 هم نقص امنیتی در این سایت موجب شد هکرها دست به اقدام مشابهی بزنند و حجم قابل توجهی از فایل های ویدئویی با محتوای نامناسب را بر روی این سایت بارگذاری کنند.

منبع: فارس