Gerdab.IR | گرداب

ملاقات‌های مخفیانه مشاور میرحسین با مقامات آمریکایی

تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۰

اردشیر امیرارجمند، مشاور فراری موسوی در واشنگتن با تعدادی از مقامات آمریکایی به صورت مخفیانه دیدار کرده و از آنان درخواست کمک مالی داشته است.

یک ضدانقلاب نزدیک به گروهک منافقین افشا کرد که "اردشیر امیرارجمند"، مشاور فراری موسوی در واشنگتن با تعدادی از مقامات آمریکایی به صورت مخفیانه دیدار کرده و از آنان درخواست کمک مالی داشته است.
 
به گزارش گرداب، "حسن داعی"، ضد انقلاب نزدیک به طیف سازمان تروریستی مجاهدین خلق در سایت خود افشا کرد که در حاشیه دادگاه فدرال ماه پیش خود، اردشیر امیر ارجمند فراری وابسته به جریان فتنه و از مشاوران میرحسین موسوی به همراه "تریتا پارسی" رئیس گروه به اصطلاح حقوق بشری نایاک که در واقع علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می کند با برخی از مقامات آمریکایی در واشنگتن ملاقات کرده است.
 
در این دیدارها، امیرارجمند خود را به عنوان سخنگوی جریان سبز معرفی کرده و تقاضای کمک مالی از آمریکاییها کرده است.

در جریان این سفر امیر ارجمند به واشنگتن، تریتا پارسی وی را به عنوان سخنگوی جنبش و خودش را در جایگاه رابط و دوست جنبش، برای مسئولان وزارت خارجه و نمایندگان کنگره خرج کرده است.

این گزارشات نشان می دهد که علی رغم تلاش فراوان پارسی و امیرارجمند برای دیدار با مقامات بالای آمریکا، آنها موفق به این کار نشده و سرانجام با چند مسئول سطح پائین ملاقات کرده اند.
 
بخش قابل توجهی از دولتمردان آمریکا، جنبش به اصطلاح سبز را پایان یافته تلقی می کنند و از این رو، امیر ارجمند و دیگر رهبران خیالی سبز را بی اعتبار و بدون پشتوانه سیاسی و اجتماعی می دانند، به همین دلیل ملاقات با آنها یا سرمایه گذاری روی آنان را بی فایده می دانند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران