Gerdab.IR | گرداب

آگهي بي‌بي‌سي براي جذب جاسوس:

خبرنگارانی که دسترسی به اطلاعات پنهان داشته باشند!

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰

آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عناوين " استخدام نیروی بررسی رسانه ها " که یک‌بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این‌بار توسط کارمندان رسمی بی‌بی‌سی فارسی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می شود.

به گزارش گرداب، آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عناوين "استخدام نیروی بررسی رسانه ها" که یک‌بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این‌بار توسط کارمندان رسمی بی‌بی‌سی فارسی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می شود.

بی‌بی‌سی فارسی در راستای عقب نیفتادن از رقیبش در سفارت مجازی آمریکا، آگهی جذب رصدگر و جاسوس تحت عنوان "استخدام نیروی بررسی رسانه ها " را در شبکه های اجتماعی انتشار داد. این افراد که به صورت مجازی برای این رسانه کار خواهند کرد، در برخی کشورهای نزدیک به ایران مصاحبه می‌شوند.


این آگهی که یک‌بار در تابستان امسال با عدم استقبال ایرانیان مواجه شده بود این‌بار توسط کارمندان رسمی بی‌بی‌سی فارسی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود تا بلکه این بنگاه شایعه پراکن نیز به نیات خیرش برسد!

"نیما اکبرپور"مجری برنامه کلیک فارسی بی بی سی، با ارائه لینک و توضیحات در جهت تبلیغ این پروژه در شبکه‌های اجتماعی شروع به فعالیت کرده بود تا اینکه  چند شب گذشته "علی همدانی" مجری دیگر بی بی سی که اخیرا لاابالی‌گری و روابط غيراخلاقي وی با دختران در بی‌بی‌سی افشا شده است با حضور در شبکه های اجتماعی توضیحاتی در خصوص اولویت‌های استخدامی این پروژه داده است. وی با کمال بی‌شرمی به این موضوع اشاره می کند که کسانی در اولویت استخدامی این پروژه قرار دارند که دسترسی به اطلاعات پنهان داشته و بتوانند جاسوسی کاملی از اطلاعات پنهان انجام دهند!

شبکه‌های اجتماعی اخیرا فضای مناسبی را برای استخدام جاسوس برای کشورهای انگلیس و آمریکا و نیز رژیم غاصب اسرائیل فراهم آورده است، هر چند بسیاری از جاسوسانی که به صورت غیرعلنی جذب سرویس‌های اطلاعاتی می‌شوند ایرانی نبوده و از سایر کشورهای فارسی ‌زبان‌ هستند و البته بر کسی پوشیده نیست که آن‌ها به دنبال اطلاع رسانی نیستند. جذب خبرنگار نیز صرفاً جهت جمع آوری اطلاعات برای جاسوسی از ایران صورت می گیرد.

اکثر ایرانیانی که به نیت کار حرفه‌ای جذب بی‌بی‌سی فارسی شده اند به آسیب‌های اجتماعی و روحی-روانی مختلفی دچار شده اند. از جمله به‌دلیل تفکرات ضداسلامی و بهایی مدیریت این مجموعه، رغبت به تفکرات ضاله ، ارتباطات نامشروع ، شرب خمر ، کشف حجاب و موارد دیگری که به جهت رعایت حیا وعفت عمومی از گفتن آن معذوریم ، در صفحات شبکه‌های اجتماعی این افراد به‌خوبی مشهود است و باشگاه خبرنگاران به نمونه‌هایی از این موارد در گذشته با ارائه اسناد آن پرداخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران