Gerdab.IR | گرداب

بی‌بی‌سی در آمریکا برنامه پخش می‌کند

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰

شبکه خبری بی‌بی‌سی در نظر دارد برای گسترش ضریب نفوذ خود و تاثیرگذاری بیشتر در بین مردم آمریکا، دسترسی به شبکه خود را در ایالت‌های مختلف آمریکا امکانپذیر کند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، بی‌بی‌سی اعلام کرد که شرکت "کام کست" در قراردادی جدید در نظر دارد شبکه خبری بین‌المللی 24 خود به نام "بی‌بی‌سی ورلد نیوز" را در بازارهای بزرگ سراسر آمریکا راه اندازی کند. قرار است این شبکه تا پایان سال 2011 در ایالت‌های فیلادلفیا، شیکاگو، بوستون، مینیا پلیس، ایندیانا پلیس، پورتلند و همچنین در سراسر کالیفرنیای شمالی، میشیگان راه اندازی شود.

این شبکه بیشترین مخاطب را در سطح جهان دارد و دارای بیش از 70 دفتر جمع آوری اخبار بین‌المللی به صورت سراسری در بیشتر ا ز 200 کشور است. انتظار می‌رود این شبکه تا پایان سال 2012 قریب به 15 میلیون خانه را در سراسر آمریکا تحت پوشش خبری خود قرار دهد.

این شبکه برنامه‌هایی همچون اخبار بین‌المللی، فیلم‌های مستند و مصاحبه‌ها را برای مخاطبان پخش خواهد کرد. اخبار روزانه و اخبار جهانی بی‌بی‌سی آمریکا از برنامه‌های این شبکه هستند. خبرهایی که در این شبکه پخش می‌شود آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهد.