Gerdab.IR | گرداب

مستند بي‌بي‌سي در تلاش براي احياء اموات

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۰

مستندهاي سفارشي بي‌بي‌سي به صورتي حساب شده وارد بازار قاچاق فيلم و لوح فشرده كشور شده است.

به گزارش گرداب، مستندهاي سفارشي و جهت دار رسانه دولتي دولت استعماري انگليس BBC (بي‌بي‌سي) به صورتي حساب شده وارد بازار قاچاق فيلم و لوح فشرده كشور شده است.

اين فيلم هاي مستند عموماً در كنار چند فيلم سينمايي در لوح هاي فشرده عرضه مي شود تا بازارشان كساد نماند.

در يكي از اين فيلم ها كه به وسیله يكي از بازيگران كمدي و فيملساز كشور (حميد - ج) ساخته شده است، به بهانه پرداختن به عشق و عاشقي هاي يكي از عوامل خدماتي گروه هاي توليد فيلم، عموم اموات سينماي آبگوشتي رژيم شاه سر از گور به در مي آورند و از تك تك آنها تجليل به عمل مي آيد، حتي بازيگري كه به دليل روابط نزديك با اشرف پهلوي با دلارهاي غارت كرده از بيت المال مردم به آمريكا گريخت و هم اكنون نيز در بسياري از فيلم ها و نمايشنامه هاي ضدانقلابي به ايفاي نقش مي پردازد.

در اين فيلم كه به سرمايه توليد شده است، به بيننده چنين القا مي شود كه هنوز هم مردم عكس ها و پوسترهاي فيلم هاي اين اموات را به قيمت گران خريده و آذين ديوارهايشان مي کنند.

شايان ذكر اينكه علي رغم ساخت و نمايش اين فيلم از شبكه بي‌بي‌سي، سينماگر ياد شده هم اكنون به اتفاق شريك ثابتش، پس از كسب پروانه ساخت و تصويب فيلمنامه، در حال بازي و توليد يكي ديگر از فيلم هايي است كه به صورت مشاركتي توليد مي شود.