Gerdab.IR | گرداب

نامه مرحوم حاج بخشی به رهبر انقلاب

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۰

حاج بخشی در سال‌های اخیر با درد و رنج بسیاری روبرو بود. او دی ماه سال ۱۳۸۷ با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از دلجویی و تفقد ایشان و اعزام حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی به بیمارستان برای عیادت از وی قدردانی کرد.

گرداب- "حاج بخشی" در سال های اخیر با درد و رنج بسیاری روبرو بود. او دی ماه سال ۱۳۸۷ با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از دلجویی و تفقد ایشان و اعزام حجت الاسلام والمسلمین "گلپایگانی" به بیمارستان برای عیادت از وی قدردانی کرد.

متن نامه حاج بخشی به این شرح است:




محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای
ولی امر مسلمین جهان




ای رهبر حزب الله در سراسر دنیا، سلام و عرض ارادت این پیرغلام جبهه‌ها و خاک پای بسیجیان را که اکنون در بستر بیماری افتاده‌است بپذیرید از اینکه آقای گلپایگانی را برای عیادتم به بیمارستان فرستادید و این جانباز پیر و پدر دو شهید را به لطف خود نواختید بی‌اندازه ممنون و سپاسگزارم. من همه جا فریاد زده‌ام که خط خامنه‌ای خط محمد رسول الله صلوات الله علیه و ائمه اطهارعلیهم السلام است، آن بزرگواران هم پدر و مادر شهدا و جانبازان را بعد از پایان جنگ‌ها فراموش نمی‌کردند و به دلجویی آن‌ها می‌رفتند.

زبان الکن این پیر غلام چگونه می‌تواند پاس لطف و محبت رهبر و مقتدایم را به جای آورد. خدای سبحان سایه شما را بر سر همه ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان و تمامی بسیجیان مستدام بدارد.

فدای شما - حاج بخشی

ندای انقلاب