Gerdab.IR | گرداب

حادثه ای که تبدیل به بهانه ای برای جلب توجه شد؛

راهکار جدید بنی صدر برای مهم شدن میان اپوزیسیون

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۰

بنی صدر طی مصاحبه های مکرر با رسانه های مختلف اپوزیسیون و انتقاد از نداشتن امنیت، سعی دارد خود را به عنوان چهره ای مهم و تاثیرگذار مطرح کند.

به گزارش گرداب، پس از اتفاقاتی که اخیراً برای بنی صدر و خانواده وی رخ داد، بنی صدر طی مصاحبه های مکرر با رسانه های مختلف اپوزیسیون و انتقاد از نداشتن امنیت، سعی دارد خود را به عنوان چهره ای مهم و تاثیرگذار مطرح کند.
 
"ابوالحسن بنی صدر"، پس از آن که با حضور در شبکه بی بی سی فارسی نسبت به عدم امنیت خود و خانواده اش ابراز نگرانی کرده بود، روز چهارشنبه 4 ژانویه (14 دی) به شبکه صدای آمریکا (VOA) آمده و مجدداً ادعاهای خود را تکرار کرد.

بنی صدر دوباره به شرح اتفاقی که برای وی و خانواده اش رخ داده بود، پرداخت و گفت: «در 21 نوامبر به همسر من در حال ورود به خانه تعرض شده و در شب اول ژانویه در حالی که ما در خانه نبودیم از پنجره طبقه دوم وارد خانه شدند و اتاق های محل سکونت ما را زیر و رو کردند و مقداری پول با خود بردند.»

وی که مدت هاست جایگاهی در میان اپوزیسیون خارج کشور ندارد، برای مهم جلوه دادن خود مدعی شد: «شیوه عمل مشابه شیوه جمهوری اسلامی است اما من این مشابهت را دلیل قرار نمی دهم که بگویم کار رژیم بوده، چون گفتنش مدرک می خواهد. ممکن است یک دزدی باشد.»

بنی صدر که سعی کرد با پیچیده نشان دادن ماجرا، ابعاد جدی تری به این ماجرا اضافه کند، افزود: «ممکن است کار سیاسی و یک اخطار باشد که این را باید تحقیقات مشخص کند، اما آنچه مسلم و واضح است من و خانواده ام امنیت نداریم.»

البته بنی صدر توضیح نداد که حقیقتاً اگر تا این حد برای جمهوری اسلامی مهم بوده است که از سوی ایران تهدید شود، پس چرا در سال های پیش چنین اتفاق هایی رخ نداده و وی در کمال آرامش در پاریس به خوشگذرانی های خود مشغول بوده است؟!
 
منبع: جام نیوز