Gerdab.IR | گرداب

برادران وارنر شبکه اجتماعی راه می اندازند

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۰

چرا در زمانی که همه فکر می کنند بازار شبکه های اجتماعی در اینترنت اشباع شده است، برادران وارنر تصمیم گرفته اند شبکه اجتماعی در حوزه عکس ایجاد کنند؟

به گزارش گرداب، در حالی‌که هم اکنون وب سایت‌های زیادی برای اشتراک عکس وجود دارد، شرکت برادران "وارنر"، از بزرگ‌ترین شرکت‌های فیلم‌سازی جهان هم وارد این میدان شده و تصمیم گرفته‌است شبکه اجتماعی جدیدی راه‌اندازی کند.

این شبکه اجتماعی که "پشت پنجره من" نام گرفته، قصد دارد عکس‌های کاربران را بین فناوری‌های مختلفی از جمله تلویزیون، رایانه و گوشی‌های هوشمند به اشتراک بگذارد.

به گزارش سایت" Digital trends"، شرکت برادران وارنر به احتمال زیاد راه‌اندازی این شبکه اجتماعی را در نمایشگاه محصولات الکترونیک شهر لاس وگاس رسماً اعلام خواهد کرد.
 
این شرکت هم اکنون یک وب سایت یک صفحه‌ای راه اندازی کرده است که در آن با جملاتی از قبیل "یک عکس کامل و اشتیاقی برای به اشتراک گذاشتن آن"، "از نگاه من به نگاه تو"،  "از گوشی من به تلویزیون تو"، "با پشت پنجره من عکس‌های ما همیشه داستان زندگیمان را به هم خواهد بافت" سعی در جذب کاربران برای عضویت در این شبکه اجتماعی دارد.

شرکت برادران وارنر در این وب سایت اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی قابلیت سازگاری با حساب‌های "گوگل" و "فیس‌بوک" را خواهد داشت. همچنین قرار است قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم و ارتقای کیفیت عکس‌ها از طریق نرم‌افزارهای ویرایش عکس به این شبکه اجتماعی افزوده شود.

احتمالاً کاربران خواهند توانست بعد از آپلود عکس خود، آن را با استفاده از نرم‌افزارهای تحت وبی که این شبکه اجتماعی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، ویرایش کنند و کیفیت آن را ارتقا دهند.

قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم نیز این حدس را به ذهن متبادر می‌کند که شرکت برادران وارنر می‌خواهد با "یوتیوب" رقابت کند و یا از عرضه نسخه دیجیتال فیلم‌های خود بر روی این شبکه اجتماعی کسب درآمد کند.

این حرکت شرکت برادران وارنر که سابقه درخشانی در تولید فیلم‌های ایران هراسی و اسلام‌هراسی دارد قابل تامل است.
 
چرا در زمانی که همه فکر می کنند بازار شبکه های اجتماعی در اینترنت اشباع شده است، برادران وارنر تصمیم گرفته اند شبکه اجتماعی در حوزه عکس ایجاد کنند؟ برادران وارنر در پی این ایده به دنبال چه اهدافی هستند؟

منبع: ایتنا