Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "بسیجی گمنام"؛

شهدای هسته‌ای

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۰

متاسفانه هنوز بعد از گذشت هزاران سال از دوران قرون وسطی و سلطه تفکرات خرافی بر جامعه علمی همچنان دولت‌هایی وجود دارند که در کل با علم، پیشرفت و فناوری در کشورهای "هدف" به هر شکلی مخالف هستن.

گرداب- اهمیت تولید علم و کمک به پیشرفت علم کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و همه به خوبی میدونیم دانشمندان هر کشوری نماد پیشرفت و توسعه علم و فناوری در اون کشور هستن و از طرفی همه ما به خوبی میدونیم که اصولاً دانشمندان در هر کجای دنیا دارای اهمیت، احترام و جایگاه ویژه‌ای در محافل بین‌المللی هستند و قاعدتاَ هیچ فرد یا گروه سالم، عاقل و بالغی پیدا نمیشه که برای از بین بردن این طیف اثرگذار طرح و نقشه بریزه و یا مثل زمان گالیله به خاطر اظهار نظر فرضیه های علمی اونارو(دانشمندان) به دادگاه ببرن و بگن یا از اظهار نظر علمیتون صرف نظر کنید و یا سرتون میره زیر گیوتین !!!

اما متاسفانه هنوز بعد از گذشت هزاران سال از دوران قرون وسطی و سلطه تفکرات خرافی بر جامعه علمی همچنان دولت‌ها و حکومت‌هایی وجود دارند که در کل با علم، پیشرفت و فناوری در کشورهای "هدف" به هر شکلی مخالف هستن و از هر ابزاری برای از بین بردن دانشمندان این کشورها(کشورهای هدف) استفاده میکنن. الانم که به جدیدترین روش ممکن رجوع میکنن و با چسبوندن بمب به وسایل نقلیه دانشمندان کشورهای "هدف" باعث از بین رفتن این افراد خدوم و ساعی میشن.

اگر نگاهی واقع بینانه به مسائل مطرح شده پیرامون جریان انرژی هسته ای و دستیابی کشور عزیزمون به این فناوری نوظهور بندازید از همون ابتدای امر متوجه خصومت و تلاش همه جانبه جبهه استکبار و کشورهای غربی علیه  دستیابی کشور ما به این فناوری میشید و میبینید که از ابتدا رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی به هر نحوی سعی در تعلیق و جلوگیری از دستیابی ما به این فناوری دارن. از تهدید و تحریم گرفته تا سندسازی و پرورش دادن افراد تروریست برای نابود کردن و از بین بردن دانشمندان هسته ای.

دیگه من فکر نمی‌کنم بعد از چهارمین ترور صورت گرفته علیه دانشمندان هسته‌ای کشورمون که همگی این ترورها از طرف رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی صورت گرفته دیگه هیچ ایرانی با غیرتی بر این عقیده اصرار و پافشاری بکن که دوستی با این کشورها به نفع ماست یا فکر نمیکنم هنوز ایرانی با شرافت و اصیلی باقی مونده باشه که آرزوی رابطه سیاسی، فرهنگی و ... با این کشورهای تروریست داشته باشه.

الان که دارم این متن رو تایپ میکنم به حکمت این جمله امام خمینی دارم فکر میکنم که چه قدر حکیمانه و عالمانه فرمود: اسراییل باید از صحنه روزگار محو بشه و چه قدر خداوند با ظرافت و دقت تمام در قرآن مجید می‌فرمایند: «همانا که شدیدترین دشمنان برای مسلمانان قوم یهود هستند» و هم اکنون که ما در سال 2012 میلادی و 1390 شمسی هستیم به طور کامل به این نکته پی میبریم که نه آمریکا، نه بریتانیا، نه رژیم صهیونیستی و نه هر کشور دیگه‌ای که با دیدگاه‌های اسلامی-الهی ما در خصومت و تضاد باشه هیچگاه به نفع ملت و کشور ما قدم برنمیداره و تا جایی که در توانش باشه با هر حربه، حیله، نیرنگ و با هر وسیله و ترفندی سعی  ضربه زدن به مارو دارن.


اگر واقعاً منصفانه و بدون هیچ جهت گیری سیاسی به تاریخ معاصر کشورمون نگاه بکنیم همیشه سایه ننگین کشورهای بیگانه رو می بینیم که تا جایی که تونستن در همه مسائل کشور ما دخالت کردند و هر کجا که ایرانی جماعت ندای استقلال‌طلبی و دوری‌گزینی از باج دادن به مستکبرین و کشورهای بیگانه سر داده به یک نحوی باعث سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور ما شدن و حتی لحظه ای تاب و توان دیدن پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور مارو ندارن.

قبل از انقلاب که توطئه‌های پی در پی کشورهای بیگانه علیه جریان مشروطیت، ایجاد کودتاهای مختلف و نفوذ در سیستم حکومتی کشور و ایجاد حکومت‌های سرسپرده در برابر منافع مستکبرین بر کسی پوشیده نیست و همه ی ما میتونیم با مطالعه سریع تاریخ 100 ساله گذشته کشورمون همه این مسائل رو متوجه بشیم. بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی و طرح سیستم حکومتی جمهوری اسلامی از طرف امام خمینیرضی الله عنه ما شاهد تغییر بارز و آشکار رفتار حکومت‌های مستکبر و استعمارگر در قبال کشور خودمون هستیم. از همون روزهای اول انقلاب، آمریکا و کشورهای اروپایی هم پیمانشون با تحریم های یکجانبه علیه کشورمون پازل جنگ علیه ملت و حکومت جمهوری اسلامی رو چیدن و با پشتیبانی اطلاعاتی-عملیاتی  آشکارشون از گروهک های تروریست نظیر توده‌ای ها، مجاهدین، فرقان، کوموله و پژاک تا جایی که تونستن دستشون به خون مردم بی‌گناه کشور ما آلوده کردن. از اونطرف بعد از اعمال تحریم و کمک کردن به گروهک های معاند خودشون و هم پیمانانشون آماده همکاری همه جانبه با رژیم بعث کردن و از فرصت به وجود اومده جنگ تحمیلی بین ایران و عراق سوءاستفاده کامل کردن و تا جایی که تونستن با اعطای وام های بلاعوض به رژیم بعث و صدام ملعون و در کنار اون با ارائه تجهیزات نظامی از قبیل مدرنترین ناوها، هواپیماهای جنگی و انواع مهمات سعی در نابود کردن مردم ما داشتن و بعد از پایان جنگ هم دست از سر ما برنداشتن و با تروریست خوندن نهادهای خدمت گزاری مثل وزارت اطلاعات، سپاه و بسیج و همچنین با سانسور خبری و امپریالیسم رسانه ای، جمهوری اسلامی ایران رو  آغازگر جنگ و مقصر اصلی نشون دادن و هی توی بوق و کرنا کردن که نظام اسلامی شکل گرفته در ایران باعث عقب افتادگی و کشت و کشتار مردم شده!!!



خلاصه گذشت و گذشت و این جریانات و تهدیدات علیه نظام ما ادامه پیدا کرد تا جایی که این دستگاه‌ها و حکومت‌های مستکبر و استعمارگر تا جایی ادامه دادن که با نفوذ در بین طیف‌ها و احزاب سیاسی کشور و مداخله آشکار در امور دولت‌های قبلی تا جایی که در توانشون بود اسبشون تاختن و افرادی دست پرورده خودشون داخل سیستم دولتی و حکومتی کردن که الان تک تک این نفوذی های وطن فروش دارن برای شبکه های جاسوسی، خرابکاری و رسانه‌ای آمریکا و اروپا کار میکنن که نمونه همه این افراد میشه در "بی‌بی‌سی" فارسی و "صدای آمریکا" دید.

هیچ کدوم از این فعالیت های دستگاه استکبار جهانی به نفع ما شکل نگرفت و همگی در جهت تضعیف و تخریب حکومت جمهوری اسلامی که برخواسته از آرا و نظر مردم بود شکل گرفت و دقیقاً همین افرادی که اون سر کره زمین نشستن و دائماً دم از حقوق بشر و دموکراسی میزنن با بی احترامی کامل به آرمان ها و نظرات مردم یک کشور مستقل از همه توانشون برای نابود کردن مردم این کشور استفاده کردن و دست آخر توی رسانه‌های خودشون اعلام میکنن که علت عقب افتادگی کشورهای اسلامی صرفاً حکومت های اسلامی هستن و قوانین شرعی و مذهبی وضع شده در این کشورها و این توطئه و نقشه شوم تا جایی ادامه میدن که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران که با حضور حداکثری مرم شکل گرفت و حدود 85 % واجدین شرایط که نزدیک به 40 میلیون نفر میشدن در اون شرکت کردن. عده ای عامداً یا از روی جهل، سازمان یافته یا بدون هماهنگی قبلی با ایجاد ناامنی و اغتشاش زمینه شکل‌گیری جرایم ویژه ای در کشور مارو به وجود آوردن و تا ماه‌ها باعث خسارت و لطمه زدن به اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی کشور شدن و کاری کردن که تا ماه های بعد از درگیری های انتخاباتی تمامی دستگاه های مسئول در کشور باید خسارات جبران ناپذیری میدادن.

حالا هم که دو سالی میشه پروژه حذف فیزیکی دانشمندان و افراد تاثیرگذار جمهوری اسلامی شروع کردن و طی دو سال گذشته 4 تن از دانشمندان هسته‌ای مارو ترور کردن و آب از آب تکون نخورده ؛ ولی خدا نکنه توی همین کشوری که این اتفاق رخ داده و رسانه‌ها و دولت‌های غربی هیچ حرفی در موردش نمیزنن یک زنی به اسم "س . آ" با یه مرد دیگه رابطه نامشروع داشته باشه و علاوه بر اون شوهرش به قتل رسونده باشه و دستگاه قضایی ما بخواد در موردش حکم صادر بکن، باید بیاید و ببینید چندین ساعت از وقت رسانه‌های تصویریشون و چندین صفحه از مطبوعاتشون خرج این کار میکنن که بگن توی ایران زنها آزادی ندارن و از این چرت‌و پرت‌ها و یا خدا نکنه یک مشت قاچاقچی مواد مخدر که با زندگی جوونای این مملکت بازی میکنن دار زده بشن، تمامی دستگاه‌های حقوق بشر و امنیتی و بین المللی اروپا و آمریکا خودشون حافظ خون این اشرار به حساب میارن و میگن وضع حقوق بشر در ایران چنین است و چنان است.

من فقط یک چیزی میخوام از همینجا، از همین صفحه وبلاگم به اون آدم‌کش‌های جانی که دارن با جون مردم توی دنیا بازی میکنن بگم، فقط میخوام بگم که امام خمینیرحمة الله علیه 30 سال پیش فرمود : « آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» . همین و بس.

بازم یاد جمله ای از بنیانگذار کبیر انقلاب افتادم که فرمود: « بکشید ما را، بریزید خون های ما را، ملت ما بیدارتر میشود» و واقعاً میشه فهمید که با وجود همه این اتفاقات ناگوار ملت و مردم ما در راهشون مصمم‌تر شدن و از خاک پاک مزار هر شهید هسته ای ما ده‌ها و یا صدها دانشمند با تقوای دیگه خلق میشه و روح الهی در اونها دمیده میشه تا از همون ابتدای خلقتشون ادامه دهنده راه شهدای ما باشن.

در ضمن این آخر متنم یه حدیث میگم که در مورد دانشمندان و شهدا زیاد نقل میشه: « مِدادُ العُلَما اَفضَل مِن الدِما الشُهَدا ». دانشمندان ما هم عالم هستن و قلمشون برتری داره و هم شهید شدن که اجرشون فقط و فقط دست خود خداست.

اِن شاالله ما بتونیم ادامه دهنده راه همشون باشیم و نذاریم با غفلت ورزیمون خون و یاد این شهدا از ذهن و قلبمون پاک بشه.

یا علی و التماس دعا

اللهم احشرنا مع العلماء و الشهدا فی سبیلک و عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان و احفظ و انصر قائدنا الخامنه ای بحق محمد و آله الطاهرین

بسیجی گمنام