Gerdab.IR | گرداب

سایت مهاجرانی پیشنهاد داد:

سران فتنه با جمهوری اسلامی معامله کنند!

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۹

سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات، با بیان این مطلب که "ما باید امکان یک عقب نشینی آبرومند را برای جنبش فراهم کنیم"، خواستار معامله سران فتنه با مسئولان نظام شده است.

به گزارش گرداب، ناکامی جریان فتنه در احیای آشوب‌های خیابانی و ریزش محسوس این جریان، سبب شده تا سران خارج‌نشین آن برای خروج از این وضعیت نامطلوب دست به کار شوند.
 سایت جرس، متعلق به محسن کدیور و عطااله مهاجرانی، در جدیدترین پیشنهاد خود به سران این جریان در داخل کشور، پیشنهاد داده است که به علت ناکامی در احیای آشوب‌ها و برای زنده نگه داشتن این جریان، اعلام کنند که حاضر به معامله با حکومت هستند تا از این طریق به اهداف اولیه خود دست یابند.

جرس در این مطلب نوشته است: "جنبش یا باید تا نابودی کامل حکومت ایران پیش برود -که با توجه به توان فعلی جنبش چندان محتمل به نظر نمی رسد- و یا آنکه تا نابودی کامل خود عقب‌نشینی کند."

نویسنده این مطلب همچنین ضمن اعتراف به ناکارآمدی پروژه آشوب در ایران، اذعان کرده است: "ما باید امکان یک عقب نشینی آبرومند را برای جنبش فراهم کنیم."

در پایان این مطلب هم با اشاره به چند مورد از امتیازاتی که اغتشاشگران باید به نظام ایران بدهند تا حکومت هم امتیازاتی را به آن‌ها اعطا کند، خواستار معامله آقایان موسوی و کروبی با مسئولان شده است.

این پیشنهاد در حالی مطرح می شود که تاکنون جریان فتنه مدعی بوده است، هرگز از ادعاهای خود کوتاه نخواهد آمد.

این اظهارات سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات درحالی مطرح شده که پیش از این، یکی دیگر از سران این جریان نیز اعلام کرده بود که آقای موسوی نشان داد آماده معامله بود اما سران نظام حاضر به معامله بر روی "رای مردم" نشدند.

عباس عبدی در گفت‌وگو با سایت ضدانقلاب "روزآنلاین" با بیان اینکه "درجه حرارت در عرصه سیاسی ایران بالا رفته"، تلویحا گفته بود که میرحسین موسوی حاضر به کوتاه آمدن از برخی خواسته‌های خود شده بود اما مسئولان ایران حاضر نشدند تا حداقل خواسته‌های غیرقانونی او را نیز بپذیرند.
 
منبع: شبکه ایران