Gerdab.IR | گرداب

هراس صهیونیست‌ها از انتقام‌گیری ایران برای ترورهای اخیر

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۰

استاد مرکز مطالعات منع اشاعه هسته‌ای از وعده تهران در زمینه انتقام از این عملیات‌های تروریستی ابراز نگرانی کرده و گفت که این نگرانی وجود دارد که تلاش‌هایی در طرف مقابل برای ترور دانشمندان هسته‌ای وجود داشته باشد.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، تاکید ایران در گرفتن انتقام از ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای کشورمان مقامات و محافل امنیتی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

در همین راستا "افنیر کوهین" استاد مرکز مطالعات منع اشاعه هسته‌ای در آکادمی مونتری کالیفرنیا در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" این سوال را مطرح کرد که اگر ایران به عملیات انتقام جویانه در واکنش به ترور دانشمندان هسته‌ای خود دست بزند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا در این مرحله جنگ ترور ها شکل نخواهد گرفت و کنفرانس های بین المللی را به مکان هایی برای ترور دانشمندان تبدیل نخواهد کرد؟

وی هشدار داد که این ترورها که برای به تاخیر انداختن فعالیت‌های هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و ایرانی‌ها اصرار خود در ادامه مأموریت هسته‌ای خود را انجام داده و تمام تلاش خود را برای محافظت از دانشمندانشان در این زمینه به کار برند.

وی همچنین از وعده تهران در زمینه انتقام از این عملیات‌های تروریستی ابراز نگرانی کرده و گفت که این نگرانی وجود دارد که تلاش‌هایی در طرف مقابل برای ترور دانشمندان هسته‌ای وجود داشته باشد.