Gerdab.IR | گرداب

ایندیپندنت خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آقای "نتانیاهو" مراقب اعضای دفترت باش، ایران پیشکش!

تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

نخست وزیری که در کمتر از یک ماه گذشته جلساتی مهم با باراک اوباما برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای برگزار کرده است، اکنون در دفتر کارش باید استعفای اعضای دفترش را به خاطر آزار و اذیت جنسی بپذیرد.

به گزارش گرداب، رسوایی های جنسی اعضای دفتر "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی آنقدر زیاد هست که بر اساس آن بتوان یک سریال تلویزیونی ساخت، آن هم فقط با حضور افراد بسیار نزدیک آقای نخست وزیر؛ کسانی که اغلب با او شام می‌خورند.

روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" نوشته است که نخست وزیری که در کمتر از یک ماه گذشته جلساتی مهم با باراک اوباما برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای برگزار کرده است، اکنون در دفتر کارش باید استعفای مشاور ارشد و رئیس کارکنان دفترش را به خاطر آزار و اذیت جنسی یکی از کارکنان زن دفتر خود را بپذیرد. این دو نفر علاوه بر آزار جنسی عکس های مستهجن از کارمند زن دفتر نتایاهو گرفته و ایمیل های خصوصی وی را هم خوانده اند.

اما پس از این واقعه سه نفر دیگر از اعضای دفتر نتانیاهو هم به جرم آزار و اذیت جنسی دیگران از سوی کمسیون خدمات مدنی بازداشت شدند و نهایتا یکی از آنان ناگزیر به استعفا شد.

آخرین این نوع تلفات هفته گذشته در دفتر نتانیاهو اتفاق افتاد زمانی که رئیس ارتباطات دفتر وی نیز که هفته گذشته استعفا کرد، قربانی آزار و اذیت جنسی "ناتان اشل"، یکی از دوستان و متحدان بسیار نزدیک آقای نتانیاهو قرار گرفت. جایی که نخست وزیر با دادستان و مسئول خدمات مدنی توافق کرد تا بی‌سر و صدا دوست نزدیکش را برکنار کنند.

در همین هفته نیز سه مقام دیگر دفتر نتانیاهو از جمله آقای "هندل" ، "زوی هوسر"، دبیر کابینه و "یوهانان لاکر"، دبیر نظامی کابینه به بخش خدمات مدنی برای مسائلی همچون آزار جنسی فراخوانده شده اند.

با این همه رسوایی اخلاقی نشریه "یدیعوت آحارانوت" نوشت: در همه کابینه های این رژیم همواره مسائلی مخفی و پوشیده وجود داشته است اما در کابینه نتانیاهو به دلیل عدم وجود افرادی سالم این موضوع بیش از پیش به چشم می خورد.

نویسنده این نشریه در نهایت یک سئوال می پرسد: حال نتانیاهو می‌گوید به دنبال حمله به تاسیسات ایران است؛ وی در این حمله باید روی چه کسانی حساب کند؟ چه کسی مخاطب سخنان اوست؟ اعضای دفتر و دوستان نزدیکش که همگی دچار رسوایی اخلاقی اند؟

در همین ارتباط نشریه انگلیسی ایندپندنت نیز در پایان گزارش خویش می نویسد: آقای نتانیاهو مراقب اعضای دفترت باش، ایران پیشکش.

منبع: تابناک