Gerdab.IR | گرداب

پوشش جدید منافقین در احیای آشوبگری

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۹

گروهک منافقین با ایجاد "کانون حمايت از خانواده‌هاي زندانيان سیاسی" تلاش دارد با ورود به حوزه های زنان، دانشجويان، حقوق بشر، کارگران و زندانيان سياسي با القای ناامني گسترده اجتماعي، ظلم‌هاي جنسيتي به زنان، نارضايتي گسترده در ميان دانشجويان و اساتيد دانشگاه، مجددا با بدنه مردمی ارتباط و در تحریک آنها اقدام کند.

گرداب- پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان در گزارشی از توطئه جدید گروهک منافقین پرده برداشت.

در گزارش این پایگاه آمده است:
انقلاب اسلامي ايران در تاريخ حيات پر برکت خود و در طول 32 سال گذشته بارها و با ترفندهاي گوناگون توسط دشمنان، آماج حملات گوناگون قرار گرفته است و به طرق مختلف مورد تهديد، حمله و دشمني واقع شده اما راهبري نظام ولايت فقيه از سويي و اصل حضور مردم در همراهي مستمر و مداوم با انقلاب باعث شده تا دشمنان ملت ايران در طوفان‌هايي به مراتب سهمناک تر از فتنه‌ سال گذشته نيز نتوانند مردم را از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي جدا سازند و راه مردم را از راه پر فراز و نشيب انقلاب متمايز سازند.

اما از آنجايي که تبيين رخداد‌هاي انقلاب اسلامي و تهديدات انقلاب و مردم در هر دوره از زمان در حکم کلاس درسي آموزنده است،‌ تبيين رخدادهاي اخير نيز مي تواند نکات بارز و نتايج مثبتي در پي داشته باشد. از اين دست کلاس درس‌ها، ملت ايران تاکنون بسيار به چشم خود ديده است. حفظ انقلاب در سال‌‌هاي اوليه پيروزي، دفاع مقدس، حضور گروه‌هاي تروريستي در دهه 60 و 70 شمسي، دوران سازندگي، دفاع از ملل مظلوم،‌ تجربه پر بار حضور در بيش از 30 انتخابات و مواردي از اين دست، هر کدام کلاس درس بزرگي براي ملت ايران بوده است که راه‌ها، افق‌هاي پيش رو و برکات خير زيادي داشته و باعث شده ملت ايران،‌ دوست و دشمن و بيگانه و خودي را به خوبي بشناسد.

اما انتخابات سال گذشته، ‌همانگونه که اعلام شد،‌ در عين اينکه کلاس درس خوبي براي حضور و يکپارچکي ملت هميشه درصحنه ايران بود، مجال پر باري نيز بود براي شناخت آنها که براي ضربه زدن به ملت،‌ نقشه‌ها کشيده‌اند و چندي است چشم انتظار چنين رخدادي هستند تا ضرباتي کاري بر ملت وارد سازند.

غفلت برخي که در گذشته با موج خروشان مردم بودند اما مطامع دنيايي باعث شد بصيرت شناخت دشمن و بيگانه را از دست بدهند،‌ اولين درس عبرت آموز اين کلاس شد، تا آنجا که سوء استفاده‌اي گسترده و بيش از حد تصور از اين غفلت صورت گرفت و شبکه‌هاي تلويزيوني آمريکايي و غربي و برخي مرتجعين عربي، از اين عدم بصیرت استفاده کرده و طرح‌هاي پياده شده غرب را به خوبي تبليغ و از آن بهره‌برداري بسيار کردند.

در کنار تمام برنامه‌هاي فريبنده و به ظاهر زيبايي که شبکه‌هاي غربي و آمريکايي با سوء استفاده از عوامل تحت اختيار خود،‌ اجرا کردند و نتايج دلخواه آشوب‌هاي ايجاد شده را تلاش مردم ايران براي رسيدن به دموکراسي معرفي کردند،‌ نکته قابل تامل در اين رخداد تلخ،‌ که خود به عنوان درسي عبرت آموز در يادها خواهد ماند،‌ سقوط فکري برخي مهره‌هاي به ظاهر روشنفکر در اين ماجرا بود که در پوشش روشنفکري ديني و حمايت از آشوب گران اين واقعه – در قالب حمايت از زندانيان سياسي – شأن نداشته خود را در حد جاسوس و مهره دسته چندم بيگانگان، دشمنان و حتي منافقين خسرالدنيا و الآخرت، پايين آوردند و از آن به عنوان حمايت از حقوق بشر ياد کردند. دستگيري کساني که در ظاهر و در ابتدا،‌ رسانه‌هاي بيگانه، ‌از آنها به عنوان فعالان حقوق بشر نام مي بردند،‌ در زمان دادگاه و افتادن پرده‌ها، ‌نشان داد وابستگي‌ها،‌ بيش از آنکه در جهت مردم و براي مردم باشد،‌ وابستگي ‌به بيگانگان و گروهک منافقين بوده‌است.

فعالان حقوق بشر در ايران
يکي از پشتوانه‌هاي فريبکاري دشمنان قسم خورده در ايران تشکل ساختگي« فعالان حقوق بشر در ايران» است که در ظاهر و پوشش شعارهاي زيبای حمايت از حقوق بشر و حمايت از آزادي فعاليت مي کرد و زماني که تشت رسوايي‌اش از بام بر زمين افتاد، آشکار شد که وابستگي اين به ظاهر تشکل حقوق بشر به خيانتکارترين جماعت مزدوران و جاسوسان، يعني منافقين، غير قابل انکار است. اين گروه که در اواخر سال 1384 فعالیت خود را آغاز و در نوروز سال 1385 تحت عنوان مجموعه فعالان حقوق بشر رسماً اعلام موجودیت كرد توسط كیوان رفیعی عضو سازمان سیا و از اعضای اصلی سازمان منافقین به عنوان دبیر مجموعه فعالان حقوق بشر، آغاز به کار نمود و به گفته وي هدف از اعلام چنين نامي «جلوگیری از ایجاد حساسیت برای‌ نیروهای امنیتی بود» چرا كه عناوینی مانند سازمان و از این قبیل نیاز به تأیید رسمی داشته و حساسیت برانگیز است. اين مجموعه جزء معدود گروه‌هایی است كه از همان ابتدا با همکاری سازمان منافقین و حمایت مستقیم سرویس‌های اطلاعاتی غرب شروع به كار كرد و در تداوم فعالیت خود نیز از حمایت‌های منافقين بهره برد.

اغلب اعضای این مجموعه با گرفتار آمدن در دام منافقین در كشورهای اروپایی و با حمایت و هدایت سازمان، در پوشش گروه‌های حقوق بشری فعالیت خود را آغاز كردند. شیوه‌های به كار رفته در فعالیت‌های این مجموعه، دقیقاً تداعی كننده سبك فعالیت این گروهک تروریستی است. رعایت اصول امنیتی در تشكیل گروه و نام‌گذاری اعضا، به اعتراف دبیر كل آن و نیز تمهیدات گسترده حفاظتی در گزینش اولیه اعضا از جمله مواردی است كه در پرونده این گروه به چشم می‌خورند. كارشناسان امنیتی بر این باورند كه انجام چنین اموری جز با دارا بودن پشتوانه فعالیت‌های حرفه‌ای جاسوسی ممكن نخواهند بود.
 
«كیوان رفیعی» علاوه بر تردد مستمر به مقر سازمان منافقین در كشور عراق – قرارگاه اشرف – ارتباط‌ گسترده‌ای از طریق رابطان متعدد با سازمان داشت. «الهه كمالی» با اسم مستعار «زهره» از مهمترین رابط‌های وی با سازمان بود. یكی از مهمترین سرپل‌ها برای ارتباط و اتصال اولیه به سازمان، حضور فردی به نام «سید¬جمال حسینی» در مسئولیت روابط¬عمومی مجموعه فعالان حقوق بشر بود.

تنها در بخشی از كمك‌های مالی سازمان منافقین به سركرده این گروه كه از طریق كنترل ارتباط ایمیلی این فرد با «زهره» كشف شده است، «ماهیانه مبلغ 2000 دلار» از سوی سازمان به حساب وی در یکی از بانك ها واریز می‌شده است.
جاسوسان سازمان یافته مجموعه فعالان حقوق بشر به سهولت از اسناد طبقه‌بندی شده‌ای استفاده كرده‌اند كه نمایانگر فعالیت‌های جاسوسی گسترده و پیچیده این گروه با هدف‌گذاری در مراكز حیاتی نظام است. «جاسوسی هسته‌ای» در صدر فهرست این جرایم قرار داشته و به شیوه‌های بسیار پیچیده انجام شده است. (مرکز اسناد انقلاب اسلامي) تلاشی جهت دار برای طرح مباحث گوناگون در زمینه آموزش‌های وارونه و مغرضانه تحت پوشش؛ حقوق زنان، دانشجویان، كارگران، قومیت‌ها و اقلیت‌های مذهبی در جریان بوده است.
 
انتشار جزوات آموزشی، تحلیلی و خبری گوناگون در موضوعات مذكور، انجام مصاحبه با زندانیان سیاسی و حتی اراذل و اوباش و متهمان مسائل اخلاقی در زمره این دسته از دستورالعمل‌های اجرایی مجموعه جاسوسی فوق قرار داشته است. فعاليت‌هاي دانشجويي و نفوذ در ميان دانشجويان هم از ديگر اقدامات اين گروه بوده است. كه در طول سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای برای اشاعه اخبار كذب، شایعه سازی، تحریك دانشجویان به انجام اقدامات غیر قانونی و ارائه گزارش‌های سراسر كذب به اصطلاح حقوق بشری داشته است به طور مستقیم از ناحیه این شبكه جاسوسی تغذیه شده و در موارد متعدد ایمیل‌های بسیاری بین این خبرنامه و «كیوان رفیعی» به عنوان سرپل گروهك نفاق و عامل سازمان جاسوسی امریكا رد و بدل شده است. نفوذ در ميان سنديکاي کارگران شرکت واحد و انجمن صنفي معلمان از ديگر اقدامات اين گروه بوده است.
 
در حوزه حقوق اقلیت‌های مذهبی، فعالیت‌های فرقه‌های منحرفی مانند برخی از فرق ضاله، دراویش و حتی برخی فرقه‌های رسمی، در زمره حمایت‌های این شبكه قرار داشته است. از همین رو طیف گسترده‌ای از اعضای مجموعه دارای گرایش به بهائیت هستند. خصوصاً با اتكا به اسناد بی‌شماری که در تمامي موارد وابستگي اين گروه به منافقين به دست آمده است قطعیت اینكه سازمان منافقین در پرونده حاضر نیز رابط كشورهای بیگانه و عوامل داخلی باشد به خوبي آشکار است؛

تکرار قصه خر و پالان
همانگونه که بارها اشاره شد، دشمنان قسم خورده اين آب و خاک براي نفوذ به تمام ابعاد نظام مقدس جمهوري اسلامي و شکست سرمايه‌هاي عظيم اين انقلاب که برآمده از خون صدها هزار شهيد برومند است،‌ از هيچ کوششي فروگذار نبوده و نيست و براي شکست و نابودي اين انقلاب،‌ با هيچ شکستي پا از ميدان به در نمي برد و هر بار در لباسي نو اما با همان نيت پليد گذشته به ميدان باز مي‌گردد تا ساده لوح‌هايي ديگر را شکار کند و پروسه خيانت عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي را کماکان ادامه دهد.

به دنبال فروپاشي ماهيت و ساختار گروهک وابسته فعالان حقوق بشر در ايران، چندي است که منافقین گروه ديگري در پوشش حمايت از خانواده‌هاي زندانيان سیاسی، تشکلي به ظاهر حقوقي را ايجاد کرده به نام، «کانون حمايت از خانواده‌هاي زندانيان سیاسی» که طی آن فردی به نام "صالحی" با خانواده های محکومان اغتشاشات اخیر تماس گرفته واطلاعات جدیدی را اخذ می کند.
 
اما با بررسي عملکرد،‌ شيوه و معيارهاي موضع گيري،‌ نکات قابل تاملي به دست مي‌آيد؛
با مراجعه به سايت اين گروه و مقايسه آن با سايت گروه قبلي،‌ به خوبي مي‌توان به شباهت‌هاي فراوان ميان اين دو سايت پي برد. زنان، دانشجويان، حقوق بشر، کارگران و زندانيان سياسي از جمله برنامه‌هاي در دستور کار در اين سايت است. القاء شکنجه‌هاي قرون وسطايي در مورد دانشجويان و نارضايتي والدين دانشجويان از عدم ديدار فرزندانشان، صدور بيانيه‌هاي جهت دار در مورد وضعيت دانشجويان دستگير شده، القاي ناامني گسترده اجتماعي، ظلم‌هاي جنسيتي به زنان، نارضايتي گسترده در ميان دانشجويان و اساتيد دانشگاه از جمله ديگر برنامه‌هايي است که بطور جدي در اين سايت دنبال مي شود.
 
 با توجه به شمار فراوان دانشجويان و حساسیت برانگيز بودن موضوع زنان، توجه خاص و ويژه اين سايت نيز همانند سايت فعالان حقوق بشر – به اين دو موضوع – در خور توجه است، ‌به گونه‌اي که بيشترين تلاش صورت گرفته در سايت اخير – کانون حمايت از خانواده‌هاي زندانيان سیاسی – تلاش براي سياه نمايي در مورد اين دو قشر است. تلاش براي تسري جو قالب بي اعتمادي عمومي به نظام و‌ ناکارآمد جلوه دادن ساختارهاي امنيتي کشور از ديگر تلاش‌هاي گسترده‌اي است که در اين سايت به آن پرداخته مي شود.

 
اگر چه امروز به يمن همت فرزندان اين آب و خاک، دست پنهان نفاق و خيانت و وابستگي اين عده آشکار شده است اما بيداري آنها که حفاظت از کيان اين آب و خاک را دغدغه اصلي حيات خويش قرار داده‌اند، هوشياري مداوم و پيوسته را مي‌طلبد و توجه به اين نکته که دشمنان حقوق بشري! هم مانند ديگر دشمنان اين آب و خاک،‌ دشمناني قسم خورده اند و همت بيداري فرزندان اين آب و خاک بايد براي اين مهم نيز مضاعف باشد.