Gerdab.IR | گرداب

یک شبکه ضد انقلاب:

میرحسین و کروبی دیکتاتورند

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

آنها اگر حرفی از جمهوری خواهی می زنند ما را برای سیاه لشکری در این تشکیلات می خواهند.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، تلویزیون ایران آریایی که به عده ای عنصر فسیل سلطنت طلب تعلق دارد، با فحاشی به  دیگر طیف های اپوزیسیون از جمله راه سبز امید (نا امید) و افرادی چون "نوری زاده" و "سازگارا" آنان را افرادی دیکتاتور و مستبد نامید!

"خسرو فروهر" گوینده یکی از برنامه های این شبکه در برنامه دیشب خود با ناراحتی و عصبانیت به طوری که بارها کنترل خود را از دست داد، با فحاشی به این افراد گفت: «شمایی که حاضر می شوید به عده ای پیرمرد بالای 50 و 60 سال در برنامه های خود میدان دهید اما امثال من را بایکوت رسانه ای کرده اید، می دانم علت این کار چیست! امثال من چون به مانند "نوری زاده ها" پول نداریم و باج به شما نمی دهیم حق مطرح شدن هم نداریم!»
 
 

وی در ادامه با اشاره به افراد مطرح راه سبز امید (نا امید) گفت : «امثال میرحسین و کروبی (سران فتنه) و نماینده هایشان در خارج از کشور دیکتاتورهایی هستند که دروغ می گویند که طرفدار دموکراسی و جمهوری خواهی هستند، آنها اگر حرفی از جمهوری خواهی می زنند ما را برای سیاه لشکری در این تشکیلات می خواهند.»

فروهر افزود: «امثال "سازگارا" با این همه نقطه سیاه در کارنامه شان، مگر چه دارند که باید در رسانه های ضد انقلاب مطرح شوند اما امثال من چون گاف نداریم نباید در رسانه های دیگر حضور داشته باشیم. برنامه سازها به امثال ما اجازه صحبت کردن در برنامه هایشان را نمی دهند و به شاهزاده پهلوی فشار می آورند تا میدان را برای آنها خالی کند!»

وی در پایان با لحنی التماس گونه و اشک آلود گفت : «اجازه بدهید ما هم در رسانه های شما حضور پیدا کنیم. مگر ما چه کم داریم از بعضی ها که به دروغ از جمهوری خواهی دم می زنند ولی دیکتاتورهای قهاری هستند؟»