Gerdab.IR | گرداب

شبکه من و تو:

چرا نباید گوشت حیوان خوبی مثل خوک را خورد؟!

تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۱

شبکه من و تو در این زمینه هیچ گاه جرأت نمی کند که به مردم ایران سفارش کند تا گوشت خوک مصرف کنند ولی با تهیه گزارش ها و برنامه های گوناگون، آن هم با ترفندهای خاص خود مردم را به مصرف گوشت خوک ترغیب می کند.

به گزارش گرداب، شبکه "من و تو" با ترفندهای گوناگون تلاش می کند که از خوردن گوشت خوک قبح‌زدایی کند و آن را امری عادی جلوه دهد!

این شبکه در مورد یکی از ویژگی‌های خوک از زبان یکی از مسئولین مرکز نگهداری خوک در انگلستان گفت: «خوک ها حیوانات خیلی تمیزی هستند و همیشه روی قسمتی از کاه ها می خوابند و دستشویی شان را در جایی دور از محل استراحتشان انجام می دهند. خوک ها خیلی می فهند و خیلی تمییز هستند!»

شبکه من و تو که تبلیغ مصرف گوشت خوک جزء برنامه های ثابت آن است، با زیرکی تمام و با بیان ویژگی های این حیوان -آن هم از زبان یکی از پرورش دهندگان خوک های گوشتی- به ترویج مصرف گوشت خوک می پردازد!

شبکه من و تو که مدعی است برای مردم ایران برنامه اجرا می کند، برای اینکه با واکنش مخاطبانش مواجه نشود تلاش می کند که ترویج فرهنگ های گوناگون و غیرشرعی غرب که هیچ سنخیتی با مردم ایران ندارد را با روش های گوناگون و غیرمستقیم ترویج کند.

شبکه من و تو در این زمینه هیچ گاه جرأت نمی کند که به مردم ایران سفارش کند تا گوشت خوک مصرف کنند ولی با تهیه گزارش ها و برنامه های گوناگون، آن هم با ترفندهای خاص خود مردم را به مصرف گوشت خوک ترغیب می کند و با زبان بی زبانی به آنها می گوید که چرا نباید گوشت حیوان خوبی مثل خوک را بخورند؟!

منبع: جام نیوز