Gerdab.IR | گرداب

حجت السلام رحیمیان در همایش "فصل عبرت ها و بصیرتها":

دستاورد مهم تمام آزمون ها مشخص شدن خبیث ها از طیب ها است

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران: وجه مشترک همه تغییر و تحولات مختلف این است که میدان آزمون و امتحان فراهم شده تا خبیث ها از طیب ها متمایز شوند.

به گزارش گرداب، حسن رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از ظهر امروز در همایش "فصل عبرتها، بصیرت ها" که در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: به واسطه کسانی که القای یأس و ناامیدی نسبت به آینده می کنند، و کسانی که امید به آینده را نسبت می دهند، می توان منافقین را شناخت که این مسئله در سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری مشخص و آشکار است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی های امام (ره) که گفته بودند شاه می رود، و انقلاب می شود، درست بود، یادآور شد: امام فرمودند که مارکسیست فرو می ریزد که همچنین شد، فرمودند خرمشهر آزاد می شود که باز هم این اتفاق افتاد.

رحیمیان همچنین تصریح کرد: سخنان امام از خودش نبوده بلکه برگرفته از قرآن و وحی الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: قوم هایی بودند که خداوند برای آنها عذاب هایی را نازل کرد مانند قوم لوط. خداوند همان خداوند است و سنت های او تغییری نکرده و نمی کند و ما مطمئن هستیم بر این اساس بلایی که خداوند بر سر این قوم آورد، مطمئنا بر سر استکبار هم خواهد آمد.

وی اظهار داشت: همانطور کسی فکر نمی کرد شاه از ایران برود و انقلاب رخ دهد، و یا اینکه صدام سرنگون شود، همینطور هم کسی فکر نمی کند که استکبار جهانی نابود شود اما چنین اتفاقی خواهد افتاد.

رحیمیان با اعلام اینکه همه گرفتاری ها و مشکلات آزمون و امتحان است، تصریح کرد: در آزمون و امتحان ریزش هم هست اما آموزش های بسیاری هم در آن وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین یادآور شد: وجه مشترک همه تغییر و تحولات مختلف این است که میدان آزمون و امتحان فراهم شده تا خبیث ها از طیب ها متمایز شوند.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد مهم آزمون و امتحان آن است که افراد طیب از خبیث متمایز می شوند و خطرات ناشی از آن نیز برطرف می گردد و تجربه هایی دراین مسیر به دست می آید.

رحیمیان در پایان اظهار داشت: با این نگاه نظام و دستگاه های مختلف آن و شورای نگهبان چندین گام در بصیرت و عمق نگاه سیاسی جلو می روند.
 
منبع: خبرگزاری برنا