Gerdab.IR | گرداب

عضویت در باشگاه همجنس‌بازان افتخار مجریان من و تو!

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۱

رها اعتمادي از مديران ارشد شبكه من و تو که بهايي زاده است، سعي در ترویج احکام ضد اسلامي که در موازات با فرقه بهائیت هستند، دارد و همچنین در انجمن همجنس‌بازان لندن عضویت دارد.

به گزارش گرداب، هفته گذشته تصاویر وبلاگ "رها اعتمادی" در خصوص شروط اصلی استخدام در شبکه من و تو منتشر شد که پرده از فعالیت های فرقه ای در این شبکه بر می داشت.

در وبگردی های دیگر صورت گرفته، اسناد دیگری در فضای مجازی و از دیگر عوامل این شبکه ضد اخلاقی و ضد دينی به دست آمده است که حکایت از رواج انحطاط اخلاقی در این شبکه و اعتقاد راسخ مدیران و مجریان آن به فرقه ضاله بهائیت دارد.

بر اساس پست های ارسال شده "كيوان و مرجان عباسي" از مديران ارشد من و تو به فرقه ضاله بهائيت اعتقاد راسخ دارند و قبله خود را سرزمین های اشغالی که خاستگاه این فرقه انحرافی است می دانند.

رها اعتمادي از ديگر مديران ارشد شبكه انگليسي من و تو که فردی بهايي زاده است سعي وي‍ژه ای در ترویج احکام ضد اسلامي که در موازات کامل با فرقه بهائیت هستند دارد. آن طور كه در وبلاگ رها اعتمادي آمده وي و دو مجري ديگر اين شبكه به نام هاي "اميد" و "تيام" در انجمن همجنس بازان لندن عضویت دارند.

"پريسا" مجري برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروعش را تاييد کرده و عنوان می کند كه بر طبق آيين ضاله بهائیت اين عمل منعي ندارد.

"ندا" كه پيش از اين گزارشگر شبكه خواهر خوانده من و تو یعنی "بي بي سي فارسی" بوده است بر اساس گفته های خود در وبلاگش از دیگر عناصر بهایی فعال در شبکه ضد اسلامی و ضد اخلاقی من و توست.

البته شبکه من و تو فقط در زمینه ترویج فرقه ضاله بهائیت فعالیت نمی کند و تبلیغ فرقه های دیگری همچون فرقه شیطان پرستی در صدر اهداف در حال اجرای این شبکه بهایی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان