Gerdab.IR | گرداب

ادعای شبکه محبت؛

ماهواره، کبریت بی‌خطر!

تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

این شبکه های ماهواره ای با پخش فیلم ها و سریال ها و موسیقی ها و... سعی دارند فرهنگ ایرانی - اسلامی جامعه ایران را مورد هدف قرار داده و کانون گرم خانواده ها را متلاشی کنند.

به گزارش گرداب، مجری یک شبکه مسیحی فارسی زبان در آمریکا از مجاز نبودن استفاده از ماهواره جهت دیدن شبکه های فارسی زبان انتقاد کرد.

خانم "شهناز" مجری برنامه "زن امروز" در شبکه مسیحی "محبت" که درباره غرب‌زدگی صحبت می کرد، ضمن رد هرگونه تأثیر مخرب ماهواره بر بنیان خانواده، گفت: «اکثر مردم ایران شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نگاه می کنند و یا دوست دارند آهنگ گوش کنند. مثلا "پی ام سی" می بینند و یا تلویزیون های "من و تو" و "فارسی وان" را نگاه می کنند که سریال های ایرانی و سریال های خارجی دوبله پخش می کند. این اشکال ندارد و چیز بدی نیست تا بگوییم یک فاجعه عمیق فرهنگی است.»

ادعاهای مجری تلویزیون "محبت" در حالی بیان می شود که شبکه های ماهواره ای نامبرده سعی دارند با پخش سریال های مخرب، قبح رابطه جنس مذکر و جنس مؤنث را خارج از ازدواج از بین برده و آن را امری عادی جلوه دهند.

این شبکه های ماهواره ای با پخش فیلم ها و سریال ها و موسیقی ها و... سعی دارند فرهنگ ایرانی - اسلامی جامعه ایران را مورد هدف قرار داده و کانون گرم خانواده ها را متلاشی کنند. اکثر این شبکه ها با پخش فیلم هایی با محتوای جنسی و غیراخلاقی درصدد به انحطاط کشیدن نسل جوان ایران هستند. با نگاهی گذرا به دادگاه های خانواده می توان گوشه ای از قربانیان استفاده از شبکه های ماهواره ای را مشاهده کرد.

به نظر می رسد این شبکه مسیحی به دلیل نداشتن مخاطب در ایران و در جهت جذب مخاطب سعی دارد ابزاری مثل ماهواره را کبریت بی خطر معرفی کند.

منبع: جام نیوز