Gerdab.IR | گرداب

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیمزکام آلمان شرکت می‌کند

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

تبیان، فن افزار شریف و پتاگیم از شرکت های بازی ساز ایرانی هستند که با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این رویداد معتبر دنیای گیم حضور می یابند.

به گزار ش گرداب به نقل از مهر، بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در نمایشگاه گیمزکام (Gamescom 2012) آلمان که از 15 تا 19 آگوست 2012 برابر با 25 تا 29 مرداد 91 در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

این رویداد، یکی از بزرگترین نمایشگاه های بازیهای رایانه‌ای در اروپا به شمار می‌رود و هر ساله در همین تاریخ در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه گیمزکام آلمان که از مهمترین رویدادهای دنیا در زمینه صنعت سرگرمی‌های الکترونیک است امسال نیز شاهد گردهمایی شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان، فروشندگان، توزیع‌کنندگان و متخصصان در زمینه بازی‌های رایانه‌ای از سرتاسر دنیا خواهد بود.

تبیان، فن افزار شریف و پتاگیم از شرکت های بازی ساز ایرانی هستند که  با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این رویداد معتبر دنیای گیم حضور می یابند.

همچنین نام شرکت‌های معروفی نظیر مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، یوبی سافت، کپ کام، سگا و کونامی در میان لیست شرکت‌کنندگان این نمایشگاه به چشم می‌خورد. تا کنون بیش از 300 شرکت آلمانی و خارجی برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

نمایشگاه Gamescom 2011 سال گذشته با بیش از 254000 بازدید کننده، 505 شرکت کننده از 40 کشور دنیا و فضایی بالغ بر 120000 متر مربع یکی از بزرگترین نمایشگاه‌هایی بود که در حوزه صنعت بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد و امسال نیز این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 140000 متر مربع و با 15 درصد افزایش نسبت به سال گذشته برگزار می شود.