Gerdab.IR | گرداب

سازمان ملل ادعاي صهيونيست‌ها در كاهش محاصره غزه را رد كرد

تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۸۹

آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطيني (آنروا) با رد ادعاي صهيونيست‌ها در كاهش محاصره غزه اعلام كرد كه اين اقدام هنوز عملي نشده است.

به گزارش گرداب، "عدنان ابوحسنه" سخنگوي آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطيني وابسته به سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با روزنامه "الشروق" ادعاي رژيم صهيونيستي مبني بر كاهش محاصره غزه را رد كرد.

وي در اين گفتگو تصريح كرد كه رسانه‌هاي اسرائيل و كابينه اين كشور از طرحي در مورد كاهش محاصره غزه خبر دادند كه عملي نشد و تنها در حد حرف باقي ماند.

اين مقام سازمان ملل با اشاره به اينكه تل‌آويو هيچ جزئياتي از اين تصميم خود اعلام نكرده است، گفت: ما اكنون نمي‌دانيم موادي كه اجازه ورود به غزه را دارند، چه موادي هستند و آيا مواد ساخت و ساز هم اجازه ورود به غزه خواهند داشت يا نه؟

آنروا تصريح كرد كه از زمان حمله رژيم صهيونيستي به ناوگان آزادي، اسرائيل تنها به 20كاميون اجازه ورود به غزه را داده كه همان موادي را حمل مي‌كرده‌اند كه قبل از اين نيز اجازه ورود به غزه را داشتند.

عدنان ابوحسنه همچنين در انتقاد از كشورهاي عربي و بيان مشكلات مالي آنروا گفت كه اين كشورها مبلغ اعلام شده خود در حمايت از اين سازمان را پرداخت نكرده‌اند.
 
منبع: خبرگزاری فارس