Gerdab.IR | گرداب

وزیر کشور:

شایعات وایبر و واتس‌اپ درباره اسیدپاشی صحت ندارد

تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳

وزیر کشور درباره وقایع اخیر اسیدپاشی در اصفهان گفت: اخباری که در وایبر و واتس‌اپ مطرح می‌شود، واقعاً اساس ندارد.

به گزارش گرداب، رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه همایش افق رسانه با اشاره به تشکیل جلسه شورای امنیت کشور در خصوص اسیدپاشی به تعدادی از شهروندان در اصفهان گفت: در این جلسه به یک جمع بندی کامل رسیدیم و قرار شد نیروها تقویت بیشتری بشوند و ان‌شاءالله بتوانیم این مسئله را به موقع حل کنیم.

وی افزود: البته به مردم خوب و عزیزمان این را یادآوری می کنم به هر حال هر کدام از مشکلات و مباحثی که در حوزه اجتماعی به عنوان بزهکاری، جرم و خطا اتفاق می‌افتد می‌شود به وسیله فضای مجازی و رسانه های معاند این مسائل را بزرگ و این اتهامات را وارد کرد.

وزیر کشور گفت: همین چند روز همین اخباری که به وسیله وایبر، واتس‌اپ و ماهواره ها به آن پرداختند خودشان قاضی بشوند و همه موارد شایعه ای که مطرح کردند در تهران چند نفر اسیدپاشی شده، در تبریز یا اصفهان اسیدپاشی شده، همه اینها را کلاهشان را قاضی کنند و ببینند و نگاه کنند و هیچ کدام از اینها واقعاً اساس نداشته است.

وزیر کشور گفت: متهم کردن برخی از افراد یا قشرها به گمانه‌‌زنی‌ها یا حدس هایی که بدون مسئولیت و بدون تعهد، برخی از رسانه ها در خارج از کشور تبلیغ می کنند و می‌گویند، دامن می زنند که این نباید در داخل واقعاً جایی داشته باشد.

رحمانی فضلی ادامه داد: ما هیچ وقت به آنها اعتماد نداشتیم، آنها هم هیچ وقت برای ما دلسوز نبودند یعنی هیچ کسی از پدر خانواده دلسوزتر نیست، دولت به عنوان پدر خانواده است و مسئولیت کار را بر عهده دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان یاور مردم، قوه قضاییه به عنوان پدر جامعه، همه اینها در حوزه خودشان فعالند و واقعاً‌ از این موضوع به شدت ناراحتند.