Gerdab.IR | گرداب

افزایش 69 درصدی جرم در فضای مجازی نسبت به سال 89

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مهدهای کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم رفع آسیب‌های موجود در فضای مجازی را از مهدهای کودک آغاز کنیم.

ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه نشست‌های گفت‌وگوی اجتماعی پیرامون تاثیر شبکه‌های اجتماعی و خانواده، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظایف وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی آسیب‌شناسی پدیده‌های موجود است، گفت: اخیرا آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی به طور فزآینده‌ای در حال رشد است به طوری که اگر در سال 89، 1035 جرم در فضای مجازی گزارش شده، اکنون این آمار به بالای 8000 مورد رسیده است.

فیروزآبادی ادامه داد: کلاهبرداری‌ها، تهدیدهای رسانه‌ای که باعث فروپاشی خانواده‌ها شده و همچنین آسیب‌های اجتماعی که کودکان ما را تهدید می‌کند از جمله این موارد است.

قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مهدهای کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم رفع آسیب‌های موجود را از مهدهای کودک آغاز کنیم. اکنون کودکان ساعات طولانی را به بازی‌های رایانه‌ای اختصاص می‌دهند و این مساله تهدیدهایی را ایجاد کرده است.