Gerdab.IR | گرداب

قطر درصدد مقابله باتهدیدات سایبری مشاغل

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴

شرکت مخابراتی اوریدو به دنبال بهبود خدمات خود در قطر برای مقابله با تهدیدات سایبری مشاغل و هکرهاست.

به گزارش گرداب به نقل از سایبر بان شرکت مخابراتی قطری اوریدو (Ooredoo) قصد دارد خدمات مدیریت امنیتی خود را برای مشاغل و بخش‌های تجاری بهبود ببخشد. این کار در پاسخ به تقاضای شرکت‌های  تجاری قطر است که می‌خواهند در برابر تهدیدات سایبری و هکرها مقابله کنند.

این شرکت مخابراتی در کویت، قطر، عمان، فلسطین، عراق، تونس، الجزایر، اندونزی، مالدیو و میانمار خدمات ارائه می‌دهد. شرکت اوریدو به‌عنوان پیشگام در معرفی آخرین فناوری‌های امنیتی برای قطر محسوب می‌شود و شبکه‌ی دیتاسنترهای این شرکت نقش مهمی را در فراهم آوردن خدمات ابری دارند.

از خدمات دیگر این شرکت در قطر ارائه‌ی راه‌حل‌های امنیتی بر پایه‌ی خدمات ابری، شبکه‌ی تحویل محتوا (یک شبکه‌ی بزرگ از سرورهاست که در نقاط مختلف دنیا مستقر هستند و با توجه به موقعیت جغرافیایی از نزدیک‌ترین سرور به کاربر ارائه می‌دهند.)، مدیریت و نظارت بر زیرساخت‌ها، امنیت فناوری اطلاعات برای مشاغل است. خدماتی برای جلوگیری از حملات سایبری است. همچنین می‌توان به خدمات دیگری این شرکت در قطر نظیر فیلترینگ URL، کنترل مرورگرها، امنیت ایمیل‌ها، جلوگیری از نشت داده‌ها و گزارش‌هایی برای مشاغل در حوزه‌ی امنیتی است.