Gerdab.IR | گرداب

گسترش فعالیت غیر مجاز شرکت هرمی پالینور

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۸۹

در ادامه فعالیت شرکت های هرمی در کشور، به تازگی شرکت هرمی جدید التأسیس «پالینور» شروع به فعالیت نموده و از طریق سایت اینترنتی اقدام به تبلیغ در جهت جذب اعضاء و عضوگیری می نماید.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، سایت شرکت هرمی جدیدالتاسیس "پالینور"، دارای مطالب و آموزش های مختلفی در خصوص فعالیت های کوئیستی بوده و در آینده امکان تغییر زبان کلیه مطالب آن از لاتین به فارسی و عربی، قابل دسترسی خواهد بود.

در سایت این شرکت جهت پرزنت (present) و جذب افراد در تشکیلات و فعالیت های کوئیستی سه مرحله با عناوین، مشاوره و آموزش مقدماتی، مشاوره و جذب و تشکیل گردهمایی افراد جدید الورود، جشن سرمایه گذاری، با جزئیات کامل تشریح گردیده و سودهای ماهانه به ازای مبالغ سرمایه گذاری شده از 4 تا 15 درصد تعیین گردیده است.

در این روش عضویت و سرمایه گذاری، هر فرد می تواند تا شش جایگاه مستقیم، شش زیر مجموعه اولیه، به کمپانی معرفی و در صورت حفظ تعادل در هر شش شاخه از پاداش مالی فوق العاده ای نیز برخوردار گردد.

مدیران و مؤسسان شرکت مذکور قصد دارند همچون سالهای گذشته در یکی از ماه های اکتبر یا سپتامبر سال جاری سمیناری تخصصی را در دبی با حضور نمایندگان، لیدرها و سرشاخه های شرکت مذکور از سراسر خاورمیانه برگزار نمایند.