Gerdab.IR | گرداب

حفاظت از محیط زیست دراینستاگرام!

تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

اخیرا امین زندگانی هنرمند سینما و تلویزیون با عنوان کمپین حفاظت از محیط زیست جهانی راه اندازی کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،چندی پیش امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون کمپینی با عنوان حفاظت از محیط زیست مجازی راه اندازی کرد و از عموم دعوت کرد به این کمپین بپیوندند.

زندگانی در شروع به کار این کمپین مطلبی را منتشر کرد.در این پست آماده است،دوستان عزیز صحفه کمپین حفاظت از محیط زیست مجازی با هدف سلامت بخشی و ایجاد فرهنگ درست استفاده از امشب راه اندازی شد قوامین این صفحه بزودی مدون خواهد شد ولی اصلی ترین قانون جلوگیری از استفاده از الفاظ رکیک و ابراز نظرهای غیر اخلاقی و در ادامه آموزش استفاده از لغات مناسب برای بیان مخالفتها و احساسات منفی و در آینده برسی علل روانی پنهان شدن انسانها در پشت عکسها و نامهای غیر واقعی برای استفاده غیر انسانی و خالی از فرهنگ از دنیای مجازی برای تخریب دیگران خواهد بود. 

در معرفی و تبلیغ این صفحه به دوستان خود برای داشتن دنیای مجازی خالی از هر گونه آلودگی به من و این کمپین کمک کنید. ارادتمند: امین زندگانی


کمپین جهانی حفاظت از محیط زیست مجازی دراینستاگرام


از آن جایی که جای چنین کمپین ها و اینگونه صفحات در فضای مجازی خالی است و به عنوان کمپین جهانی راه اندازی می شود تا جایی که این گونه صفحات فقط به زبان فارسی افتتاح می شوند نمی توانند به صورت جهانی و همه گیر دنبال شوند و افراد سرشناسی به این کمپین ها بپیوندند.


کمپین جهانی حفاظت از محیط زیست مجازی دراینستاگرام


بعد از افتتاح این کمپین  طرحی زیبا توسط آقای نامداری طراحی شد و به عنوان عکس پروفایل کمپین جهانی حفاظت از محیط زیست انتخاب شد و خانم الهام پاوه نژاد بازیگر کشورمان نیز به این کمپین پیوستند. امید است افراد بیشتری به این کمپین بپیوند و آن را همان گونه که نام گذاری شده است جهانی کنند.

کمپین جهانی حفاظت از محیط زیست مجازی دراینستاگرام