Gerdab.IR | گرداب

ضرغامی:

تخريب نهاد خانواده، دستور كار شبكه‌هاي غربي

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۸۹

رئيس سازمان صدا و سيما روز گذشته در دیدار با اعضاي مجمع نمايندگان روحاني مجلس شوراي اسلامي گفت: تخريب نهاد خانواده در دستور كار شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني وابسته به غرب قرار گرفته است و اين موضوع وظيفه ما را در صيانت از اين نهاد مقدس و ارائه الگوهاي مناسب از آن سنگين‌تر كرده است.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، اعضاي مجمع نمايندگان روحاني مجلس شوراي اسلامي روز گذشته در سازمان صداوسيما با رئيس‌ اين سازمان ديدار كردند. در اين نشست صميمي مهمترين موضوعات اجتماعي، فرهنگي و رسانه‌اي طرح و درباره آنها اظهار نظر شد.

ضرغامي، رئيس سازمان صدا و سيما در اين نشست با تشكر از اهتمام و توجه نمايندگان مجلس به مسائل مربوط به رسانه، با تشريح برنامه ها و سياست‌گذاري‌هاي رسانه ملي براي پاسخ به نيازهاي روز مخاطبان متنوع اين رسانه، همراهي و همدلي نمايندگان مجلس با صدا و سيما را در شرايط فعلي ضروري دانست و گفت: اولويت كار صدا و سيما شناسايي نيازهاي مردم و پاسخ شايسته به مطالبات آنها با توليد برنامه‌هاي متنوع راديويي و تلويزيوني است كه در اين راه از تمام ظرفيت‌هاي ممكن و مباح بايد استفاده كرد.

وي مهمترين دغدغه مديران سازمان صدا و سيما را رساندن اين رسانه فرهنگ ساز به طراز رسانه‌اي دانست كه دين، اخلاق، اميد و آگاهي بارزترين نمود آن است.

رئيس رسانه ملي نقش خانواده در سلامت جامعه را يادآور شده و خاطرنشان كرد:‌ تخريب نهاد خانواده در دستور كار شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني وابسته به غرب قرار گرفته است و اين موضوع وظيفه ما را در صيانت از اين نهاد مقدس و ارائه الگوهاي مناسب از آن سنگين‌تر كرده است.

بر پايه اين گزارش در ادامه اين نشست نمونه‌اي از برنامه‌هاي شبكه‌هاي مختلف ماهواره‌اي كه به زبان فارسي برنامه توليد مي‌كنند پخش شده و نمايندگان روحاني مجلس در جريان آخرين اقدامات و سياست‌هاي اين شبكه‌ها قرار گرفتند.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.