Gerdab.IR | گرداب

حیا زدایی در نشریات به اصطلاح علمی

تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۸۹

پروژه حیازدایی غربی ها برای مردم ایران که در وادی رسانه و سایت ها در حال تئوریزه و عملی شدن است، متأسفانه در رسانه های داخلی نیز پیگیری می شود.

به گزارش گرداب، گرچه از چندی پیش نشریاتی، با تبلیغ وسایل ضد بارداری این پروژه حیا ستیزی را آغاز کردند، اما متأسفانه این روزها این عملیات توسط نشریات به اصطلاح علمی داخلی پیگیری می شود.

برای نمونه نشریات علمی که بیننده رسمی و نیز خواننده پروپا قرص ندارد، سعی می کنند تا با استفاده از تحریکات نامیمون جنسی جذب مخاطب کند.

توزیع رایگان اینگونه نشریات به اصطلاح علمی با تیترهایی چون رابطه جنسی فراتر از یک نیاز در سوپرمارکت ها نشان از آن است که هدفی به غیر از مشاوره خانواده، که همان قبح زدایی است پیگیری می شود.

به نظر نمی آید تبلیغ تقویت کننده های جنسی و نیز نقایص جنسی، آنقدر ضروری باشد که کنار چیپس و پفک در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.

جالب آن است که، علاوه بر درس هایی چون کنترل جمعیت در دانشگاه ها، این مطالب به صورت گسترده توسط مراکز درمان و بهداشت قبل از ازدواج به زوج ها آموزش داده می شود.

این روزها با روندی که شبکه های فارسی زبان ماهواره ای و نشریات در پیش گرفته اند، شاید در آینده نه چندان دور این تبلیغات را در صدا و سیما ببینید، گرچه این روزها تبلیغات هایی نیز در این خصوص در صدا و سیما صورت می گیرد.


منبع: خبرنامه دانشجویان ایران