Gerdab.IR | گرداب

اعتصاب کاربران نسخه آمازون را پیچید

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

پس از افشاگری هایی که اخیرا از سایت آمازون شد، کاربران به اعتصاب از عملکرد این شرکت تصمیم به عدم خرید کتاب از این وب سایت گرفته اند.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقاد سرسختانه ای که از سایت آمازون در روزنامه نیویورک تایمز شد، افراد زیادی تصمیم گرفتند که دیگر از این وب سایت خرید نکنند.
 
آمازون تا قبل از این انتقادات با کارمندان خود مثل گله گوسفند برخورد می کرد و آن ها را در انبار های پنسیلوانیا مجبور به کارکردن در دمایی بسیار بالا بدون هیچ گونه تهویه مناسب می کرد.
 
حال که کاربران تصمیم گرفته اند از این پس از چنین شرکتی خرید نکنند، 5 وب سایت جایگزین برای این سایت معرفی شده است:
 
    Hive.co.uk:  وب سایت  Hive یک شبکه آنلاین است که دارای 360 شعبه کتاب فروشی است. این وب سایت کلیه کتاب های پر فروش و برنده جایزه، کتاب های الکترونیکی، DVD، موسیقی و لوازم التحریر را عرضه می کند.
 
    Wordery.com: این وب سایت در سال 2012 افتتاح شد که یکی از پر سرعت ترین کتاب فروشی های آنلاین محسوب می شود. این شرکت که توسط یک عمده فروش کتاب انگلیسی به نام Betrams و سپرده گذار قبلی کتاب آی تی کارگردان Will Jones افتتاح شد جایگزینی خوب برای سایت آمازون محسوب می شود. به گفته این شرکت، در حال حاضر در این وب سایت بیش از 9 میلیون عنوان مختلف  برای عرضه به 5 میلیون مشتری وجود دارد. خدمات تحویل این شرکت به صورت رایگان می باشد.
 
 
    Bookbutler.co.uk: این یک وب سایت فروش کتاب آنلاین نیست بلکه این شبکه با ارائه مقایسه قیمت ها بیش از 55 هزار عنوان را که توسط خرده فروشان عرضه شده است، لیست می کند. کاربران از طریق این وب سایت می توانند عناوین کتاب هایی که در آمازون وجود ندارد را ببینند و مناسب ترین قیمت ها را انتخاب کنید.
 
    Blackwells: این وب سایت در مرحله اول یک وب سایت فروش کتاب های آکادمیک و غیر تخیلی است ولی به تازگی کتاب های پرفروش، کودک و غیره را وارد کرده است.
 
 
    TheWorks, Waterstones, Foyles and other high street brands:  این وب سایت اخیرا با آپدیت کردن و گسترده کردن کتاب های خود در سال های اخیر وارد رقابت تنگاتنگی با آمازون شد.