Gerdab.IR | گرداب

مخاطب شناسی در اینستاگرام ضرغامی!

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

رییس پیشین سازمان صدا و سیما صفحه اینستاگرام خود را با انتشار مطلبی درمورد مخاطب شناسی بروز کرد.

به گزارش گرداب از مشرق سید عزت الله ضرغامی در پست اخیر اینتاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت: 

مخاطب شناسی در اینستاگرام ضرغامی!

مخاطب شناسی!
از توانمندی‌های فناوری های نوین قدرت ذائقه‌سازی است، ولی نباید نگران بود. مؤلفه‌های فراوان فرهنگی، دینی و به ویژه سبک زندگی می‌توانند تاحدود زیادی این ظرفیت را بومی کرده و به خدمت درآورد.
جدی‌ترین علاقه حسین در این فضای بی‌انتها؛ تماشای کلیپ‌‌های محمود کریمی است. هر کس موبایل و تبلت در دست دارد، از او سؤال می‌کند آیا محمود کریمی داری؟! در واقع شاخص ارزیابی آدم‌ها، از نگاه حسين، برنامه‌های اوست!! این پیام خوبی است.
.
*** پی نوشت **********
.
ارتباطات متنوع اگر درست مدیریت شود، قدرت مخاطب شناسی و عکس‌العمل مناسب را بالا می‌‌برد و این حقیقت تا حد زیادی فطری است.
مرتضی (پسرم) در 2 سالگی؛ در پاسخ به سؤال اقوام که می‌پرسیدند: "اسمت چیه؟" می‌گفت: "مرتضی".
و در پاسخ به سؤال اقوام همسرم که به زبان آذری می‌پرسیدند: "آدين ندی"؟!! می‌گفت "مورتَضی"!!